Emiliana Torrini heeft echt een cool nummer nuquote:Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of er iemand iets van een mix heeft gemaakt zoals je die ook altijd voor LL kunt vinden. Dat is altijd wel fijn. Ik wil deze keer redelijk voorbereid zijn.
Het enige waar ik op hoop is dat Torrini niet overlapt met een grote band.
Dat is ook wel tof jaquote:Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken of er iemand iets van een mix heeft gemaakt zoals je die ook altijd voor LL kunt vinden. Dat is altijd wel fijn. Ik wil deze keer redelijk voorbereid zijn.
Het enige waar ik op hoop is dat Torrini niet overlapt met een grote band.
Ik ben niet zo'n enorme fan van haar nieuwe album maar dát is een heel leuk nummer jaquote:Op zondag 5 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Emiliana Torrini heeft echt een cool nummer nuJungle Drum
Ja ik ga eens gravenquote:Op zondag 5 april 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof jaMisschien via lastfm?
Ja tof laat maar even wetenquote:Op zondag 5 april 2009 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ga eens graven
Eventuele bevindingen zal ik posten
Anders wordt het inderdaad download galore.
Zeg maar gerust 2 wekenquote:Op zondag 5 april 2009 17:14 schreef MaJo het volgende:
Schrijft u allen in voor de nieuwe ronde van het maffiaspel:
Het MAFFIA-spel, deel 97 Waar de maffia heeft gewonnen!
Na 2 dagen nog maar 9 deelnemers
Naar Werchter? Ik vind alles primaquote:Op zondag 5 april 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
Er gaan hier overigens stemmen op om met de trein te gaan
Zie het jaquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tof laat maar even wetenAnders wil ik wel een mixtape voor je maken
Naar Werchter jaquote:
Mwah ik download toch alle bands dus als ik per band 1 nummer uitpik en op een cdtje brandt valt dat allemaal hartstikke meequote:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:22 schreef MaJo het volgende:
Heeft niemand trouwens iets van 'Hey MaJo moest toch studeren?'
Ik ben mega aan het SOGgen, echt totaal geen inspiratie
quote:
Nou okay, als je echt wilt SoG-en, dan stel ik dat wel op prijsquote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah ik download toch alle bands dus als ik per band 1 nummer uitpik en op een cdtje brandt valt dat allemaal hartstikke mee
Ik vind het best, en neem aan Irien ook. Is de bezetting nog steeds hetzelfde trouwens qua mensen waarmee we gaan? Lien gaat definitief niet mee.quote:Op zondag 5 april 2009 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar Werchter ja
Het Werchterkaartje is trouwens vanaf de grens gelijk je OV-kaartje dus het kost je 0,0
Ja, bezetting is hetzelfde. We zijn dus met z'n 5-en. Lijkt me primaquote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het best, en neem aan Irien ook. Is de bezetting nog steeds hetzelfde trouwens qua mensen waarmee we gaan? Lien gaat definitief niet mee.
Bedoelde eigenlijk een andere keerquote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou okay, als je echt wilt SoG-en, dan stel ik dat wel op prijs
Ja lijkt me ook een goede groepquote:Op zondag 5 april 2009 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, bezetting is hetzelfde. We zijn dus met z'n 5-en. Lijkt me prima
Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 april 2009 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk een andere keerVoor nu zou het wel teveel tijd kosten
Kijk maar joh, wanneer je tijd hebtquote:Maar ga het deze week even voor je in elkaar knutselen
We kunnen ook voor elkaar een mixtape maken, kijken of het overeenkomtquote:Op zondag 5 april 2009 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
[..]
Kijk maar joh, wanneer je tijd hebt
Als ik het tegen die tijd zelf gedownload heb, dan laat ik dat ook wel weten. Scheelt weer.
Ik heb er zin an
Uhuhquote:Op zondag 5 april 2009 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook een goede groepSowieso iedereen is wel relaxed dus dat gaat helemaal goedkomen
Ja echt he? Ik vind dat LL ook zoiets moet regelen eigenlijk, maarja.quote:Relaxed trouwens dat het als treinkaartje geldt in Belgie
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht ideequote:Op zondag 5 april 2009 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
We kunnen ook voor elkaar een mixtape maken, kijken of het overeenkomt
"Maarrr...maarr...wat is...normaal?" /gaatdiepquote:Ik heb er ook zin inEcht zoveel dat is niet meer normaal
Nee preciesquote:Op zondag 5 april 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh
Geen vervelende groepsdrukken en splitsingen
[..]
Ja echt he? Ik vind dat LL ook zoiets moet regelen eigenlijk, maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |