Dat bedoel ikquote:Op zondag 5 april 2009 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Tivoli ging het juist helemaal losIk heb nog de blauwe plekken op mijn voet als bewijs
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 5 april 2009 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Beuh
Combitickets Rock Werchter uitverkocht
Ja ik ook. Ben blij dat ik niet gewacht hebquote:
Normaal loop ik altijd met mijn allstars en nooit echt last van gehadquote:Op zondag 5 april 2009 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Overigens vraag ik me af of All Stars daartegen helpen.
Ik heb altijd dikke schoenen aan en ik loop nóg met blauwe plekken
Wilde je ook gaan?quote:
Dus er is nog een heel klein beetje hoop.quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was ondertussen wel te verwachten.![]()
De afgelopen jaren werden er in de laatste weken voor het festival steeds nog combitickets in de verkoop gegooid dus wie weet is dat dit jaar weer zo.
Omdat je dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen?quote:Op zondag 5 april 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik had het er met vriendinnen over gehad dat we zouden gaan, maar ik had in elk geval nog geen kaartje gekocht...... drie keer raden waarom![]()
- geen geldquote:Op zondag 5 april 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik had het er met vriendinnen over gehad dat we zouden gaan, maar ik had in elk geval nog geen kaartje gekocht...... drie keer raden waarom![]()
Voetenbadquote:Op zondag 5 april 2009 16:56 schreef MaJo het volgende:
Mijn voet zit nu in de fase dat ie en pijnlijk is en gigantisch jeukt![]()
Ik ga later wel in bad ja en dan gooi ik er wel even een voetenmaskertje tegenaanquote:
Alles voor poezelige voetjesquote:Op zondag 5 april 2009 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga later wel in bad ja en dan gooi ik er wel even een voetenmaskertje tegenaan
Hm, goeie punten, eigenlijk alledriequote:Op zondag 5 april 2009 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- geen geld
- vriendinnen die twijfelen
- "we hebben nog wel even"
?
He wat? Was jij niet op vakantie?quote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef iamredleader het volgende:mogguh Its, nog wat koffie nodig?
welkom PierreTT, jij ook goeiemorgen
Balen, TM, heb je nog iets tegen de pijn genomen? Beetje rusten vandaag, en proberen morgenochtend gelijk een afspraak te scoren
Zo, tijd voor een tweede baken daarna ontbijt
Meten is weten.....quote:Op zondag 5 april 2009 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren eindelijk de nieuwe bank binnengekregen, past het net niet op 5 cm ofz
Hebben we alles om moeten gooien
Ben jij een kloon van nemquote:
Het is uitverkocht, hoorde ikquote:Op zondag 5 april 2009 17:06 schreef MaJo het volgende:
Heb gister alle bands gedownload die op de vrijdag op Werchter staan en ik nog niet kende. Zit nu Expatriate te luisteren, klinkt best goedEn Eagles of Death Metal is veel toffer dan ik door de bandnaam verwacht had
Ik ga eens zoeken of er iemand iets van een mix heeft gemaakt zoals je die ook altijd voor LL kunt vinden. Dat is altijd wel fijn. Ik wil deze keer redelijk voorbereid zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 17:06 schreef MaJo het volgende:
Heb gister alle bands gedownload die op de vrijdag op Werchter staan en ik nog niet kende. Zit nu Expatriate te luisteren, klinkt best goedEn Eagles of Death Metal is veel toffer dan ik door de bandnaam verwacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |