Thank you, ik dacht ik kan me nu wel een keer vertonen hierquote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef iamredleader het volgende:welkom PierreTT, jij ook goeiemorgen
Haha, nou, redelijk vastquote:Op zondag 5 april 2009 11:43 schreef MaJo het volgende:
Meuning allemaal
welkom pierre. Een vaste AKQer zie ik? Gezellig dat je mee komt kletsen
Nou vaster dan ik in ieder gevalquote:Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, nou, redelijk vastSoms mis ik ineens 2 topics en dan doe ik er weer 3 mee
Ah okquote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou vaster dan ik in ieder gevaltegenwoordig doe ik nog maar zelden mee
Omdat ik veel te veel doe en daarom tijd tekort hebquote:
Klinkt terechtquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel doe en daarom tijd tekort heb
Klinkt niet echt wiedes. Om dezelfde redenen post ik juist elke dag mee in AKQ.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel doe en daarom tijd tekort heb
Omdat je te weinig tijd hebt post je in de AKQ? Als ontspanning bedoel je? Dat doe ik ook in de SC, maar dan kom ik vaak even tussendoor. Met de AKQ kan dat niet.quote:Op zondag 5 april 2009 12:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt wiedes. Om dezelfde redenen post ik juist elke dag mee in AKQ.
Werkzoekend, verder student.quote:Op zondag 5 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je te weinig tijd hebt post je in de AKQ? Als ontspanning bedoel je? Dat doe ik ook in de SC, maar dan kom ik vaak even tussendoor. Met de AKQ kan dat niet.
wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven? Werk? Studie? Treinen bekijken
Wat voor studie doe je?quote:Op zondag 5 april 2009 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Werkzoekend, verder student.
Treinen bekijken heb ik weinig tijd voor, maar ik reis wel bijna dagelijks met de trein. Vrijdag had ik deze mee, alleen iets langer dan op deze foto:
[ afbeelding ]
Antwoord 1: Ik doe nu wiskunde.quote:Op zondag 5 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je?
En als je tijd zou hebben zou je dan treinen kijken of gewoon lekker reizen ermee?
ziet er tof uit, nieuw model?
Oh ja wiskunde wist ik eigenlijk welquote:Op zondag 5 april 2009 13:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord 1: Ik doe nu wiskunde.
Antwoord 2: Ik heb alle treinen wel zo een beetje gezien, misschien moet ik mijn terrein naar het buitenland verleggen.
Antwoord 3: Het is inderdaad een zeer nieuw model, trekt ook venijnig snel op. Qua interieur moet je verwachten dat je in een opgewaardeerde metro zit vanwege het overzicht die je over de hele trein hebt.
Waar studeer je wiskunde?quote:Op zondag 5 april 2009 13:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Antwoord 1: Ik doe nu wiskunde.
Antwoord 2: Ik heb alle treinen wel zo een beetje gezien, misschien moet ik mijn terrein naar het buitenland verleggen.
Antwoord 3: Het is inderdaad een zeer nieuw model, trekt ook venijnig snel op. Qua interieur moet je verwachten dat je in een opgewaardeerde metro zit vanwege het overzicht die je over de hele trein hebt.
Lijkt me echt machtig.quote:Op zondag 5 april 2009 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, helaas nog nooit geïnterrailed. Ben van plan het te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |