Waar heb jij het overquote:Op zondag 5 april 2009 01:36 schreef Rosbief het volgende:
Leuk he zo'n kloon, ga je zometeen ook rukken op alle hitsige reacties die je krijgt?
Tuurlijk doet hij dat.quote:Op zondag 5 april 2009 01:36 schreef Rosbief het volgende:
Leuk he zo'n kloon, ga je zometeen ook rukken op alle hitsige reacties die je krijgt?
Hij kan het ook formeel inkleden.quote:Op zondag 5 april 2009 01:39 schreef Droomert het volgende:
Waarom zou die anders op je af komen.
"Zij lijkt perfect om een intellectuele conversatie meet te houden"
Welkom.quote:Op zondag 5 april 2009 01:44 schreef S.Seagal het volgende:
Ik denk niet dat ze zonder reden een breezer aanbieden.
Je uitstraling doet het em.
Admiraal_anaal?quote:Op zondag 5 april 2009 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toen ging je naar een park, blowtje roken, onbekende gozer pijpen op een bankje en dronk je uit de fles van een zwerver die later op ze hoofd stukgegooid werd?
Waarna je je papa belt om te melden dat je iets 'heel ergs gedaan hebt' waarna hij je uitscheldt voor 'domme trut' en je op komt halen.quote:Op zondag 5 april 2009 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
En toen ging je naar een park, blowtje roken, onbekende gozer pijpen op een bankje en dronk je uit de fles van een zwerver die later op ze hoofd stukgegooid werd?
Iig ben je 8 euro waardquote:Op zondag 5 april 2009 01:33 schreef Rabatproduction het volgende:
Dat gebeurt maar al te vaak.
Komt er een leuke jongen in de kroeg op je af, althans, dat is wat je eerst van hem denkt.
Zegt hij opeens met een hese stem: Wil jij een breezer hebben
Waarom is iedereen toch zo bezig met seks?
Ja. Dat zei ik dus al.quote:Op zondag 5 april 2009 01:44 schreef S.Seagal het volgende:
Ik denk niet dat ze zonder reden een breezer aanbieden.
Je uitstraling doet het em.
Bij mij ben je veilig, ik zal je vliesje niet scheuren voor je huwelijksnachtquote:Op zondag 5 april 2009 01:47 schreef Rabatproduction het volgende:
[..]
Admiraal_anaal?Wat een grappige username.
Nee hoor, ik heb geen problemen met mijn oudersquote:Op zondag 5 april 2009 01:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarna je je papa belt om te melden dat je iets 'heel ergs gedaan hebt' waarna hij je uitscheldt voor 'domme trut' en je op komt halen.
Maar wel de kringspier inscheurenquote:Op zondag 5 april 2009 01:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bij mij ben je veilig, ik zal je vliesje niet scheuren voor je huwelijksnacht
Nee, want als je problemen met je ouders had, kwam hij je ook niet ophalenquote:Op zondag 5 april 2009 01:50 schreef Rabatproduction het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen problemen met mijn ouders![]()
Dat is meer iets voor onderdrukte breezer-meisjes.
quote:Op zondag 5 april 2009 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, want als je problemen met je ouders had, kwam hij je ook niet ophalen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |