Denk ook niet dat ze hem terug willen, hij is niet beter dan wat we nu hebben en bovendien heeft Arsenal al 2 nieuwe spelers op het oog. Hoop echt dat ze beide komen maar Veloso alleen is ook goedquote:Op zondag 19 april 2009 16:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik hoop zo dat Senderos gewoon terugkomt naar Arsenal, al acht ik die kans niet erg groot.
Hem of Cana voor de fysiekere tegenstandersquote:
quote:
Koopje voor zo'n geweldige speler.quote:Niet alleen Ryan Babel, Andrea Dossena, Charles Itandje en Phillip Degen moeten vrezen voor hun toekomst op Anfield. Ook Xabi Alonso lijkt door Rafa Benítez op de transferlijst te zullen worden gezet. De coach van Liverpool ziet in dat hij alleen met de verkoop van 'een grote vis' daadwerkelijk zaken kan gaan doen op de transfermarkt. Gedacht moet worden aan een vraagprijs van twintig miljoen euro. (Liverpool Echo)
Ik snap die man niet echt hoor. Vorige zomer wilde hij hem al verkopen en vervolgens groeit hij dit seizoen uit tot een van de beste spelers van Liverpool. Mag hij alsnog vertrekkenquote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Koopje voor zo'n geweldige speler.
De wijze waarop Rafa aan het begin van het seizoen met omging was inderdaad erg opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:30 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik snap die man niet echt hoor. Vorige zomer wilde hij hem al verkopen en vervolgens groeit hij dit seizoen uit tot een van de beste spelers van Liverpool. Mag hij alsnog vertrekken
quote:Arsenal zal het woensdag in de beladen ontmoeting met Liverpool moeten doen zonder de aanvallers Robin van Persie en Emmanuel Adebayor. Eerstgenoemde heeft weer last gekregen zijn lies, terwijl collega-aanvaller Adebayor kampt met hamstringproblemen.
Ik zeg ook niet dat hij er nooit gaat komen maar die wedstrijd van zaterdag zal hem weinig zelfvertrouwen hebben gegeven.quote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef TTD het volgende:
nouja Wenger gelooft in hem dusja laten we maar even afwachten met onze conclusie op deze speler, Almunia was ook een zeer onzekere factor toen hij nog in de schaduw van Lehmann stond en nu behoort hij tot een van de betere keepers van de Premier League
Zit morgen weer bij de selectiequote:Op maandag 20 april 2009 19:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met eduardo? Al een tijdje niet gezien en niks over gehoord.
Dat gevoel overheerst er bij mij ook ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef Gunner het volgende:
Uitslag waar vooraf gezien ik mee had kunnen leven maar drie (?) keer een voorsprong weggeven is gewoon prut.
Ongelooflijk toch. Dit Arsenal heeft al tijden moeite om steeds bij de les te blijven bij een voorsprong. Mentaal is er echt iets mis. Ze raken de rust dan volledig kwijt, zo onnodig als je de doelpunten nu weer terug bekijkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fabbie en Nasri waren flink boos op de verdediging. En terecht.
Deed me denken aan Tottenham en Chelsea uit. Die paniek die er dan komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ongelooflijk toch. Dit Arsenal heeft al tijden moeite om steeds bij de les te blijven bij een voorsprong. Mentaal is er echt iets mis. Ze raken de rust dan volledig kwijt, zo onnodig als je de doelpunten nu weer terug bekijkt.
Dat dacht ik ook toen Benayoun die bal binnen schoot.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:09 schreef neilpad het volgende:
Ik voelde die 4-4 nog gewoon aankomen.. Tottenhamstyle![]()
![]()
![]()
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is er trouwens met Sagna gebeurd? Vorig jaar misschien de beste rechtsback in de competitie en vanavond net Sunderland-materiaal.
Waarschijnlijk niet helemaal topfit door het virus wat hij onlangs gehad heeft. Zal wel gewoon goedkomen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is er trouwens met Sagna gebeurd? Vorig jaar misschien de beste rechtsback in de competitie en vanavond net Sunderland-materiaal.
Dat roep ik al het hele seizoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:28 schreef mcyodogg het volgende:
Ff serieus, waarom zeg je dit in het Engels?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet het nietDie clearances waren echt waardeloos. Hij was vorige week ziek dus misschien is dat het.
Omdat ik altijd Engelse fora lees tegelijkertijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff serieus, waarom zeg je dit in het Engels?˛
Bemoei jij je lekker met Fok! Sport.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Premier League #29: Waar we nog even van Guus genieten.
Die livescoreposts zijn hier niet zo de bedoeling geloof ik..
Haha... precies mijn gedachtequote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha wat zal je je irriteren aan dat gebaar als je tegen Arsenal speeltI hated him for doing that (ek 08)
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Haha wat zal je je irriteren aan dat gebaar als je tegen Arsenal speeltI hated him for doing that (ek 08)
quote:Op woensdag 22 april 2009 06:50 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Bemoei jij je lekker met Fok! Sport.
Nadat hij Nederland uitschakelde hoopte ik dat die op doping zou worden betrapt en dat Nederland alsnog door gaat, nu is alles weer vegeten en vergevenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef TheClown1 het volgende:
Ik denk dat iedere oranje fan hem haatte voor dat gebaar tijdens de wedstrijd nederland-rusland maar nu geniet als arsenal fan als hij het doet.
En nog wel naar zijn eigen fans, tot 2x toequote:Op woensdag 22 april 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En nog wel naar zijn eigen fans, tot 2x toe
Dit voorval zeker?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:48 schreef TTD het volgende:
[..]
Nadat hij Nederland uitschakelde hoopte ik dat die op doping zou worden betrapt en dat Nederland alsnog door gaat, nu is alles weer vegeten en vergeven![]()
Zo jammer dat hij niet mee mag doen in de CL anders zul je zien dat Ronaldo helemaal verbleekt als hij Arshavin tegen komt op dit moment
quote:Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dit voorval zeker?
[ afbeelding ]
quote:
En iemand die in dienst van bijvoorbeeld Arshavin kan voetballen. Had hem misschien nog wel meer kunnen laten presteren op die manier.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Mijn favoriete speler vorig jaar.
Tyfuszooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef TTD het volgende:
Van Persie doet volgende week niet mee . Het zit arsenal ook niet mee zo tegen het eind van de seizoen aan![]()
Bendtner is uiteraard veul beter!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tyfuszooi.
Eduardo zat tot twee keer toe bij de selectie maar heeft nog geen minuut mogen spelen. Daar volg ik Wenger (zoals vaker) even niet.
weinig meer te halen in premier league behalve champions league plaats pakken dus ja CL winst is nodig. Het is gewoon te lang geleden dat er iets gewonnen is. Daarnaast gaan de toppers ook weg omdat er gewoonweg geen prijzen gepakt worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef Rejected het volgende:
Zouden jullie tevreden zijn als de finale bereikt wordt? Of alleen als de CL wordt gewonnen?
Eduardo vind ik een goede vervanger. Alleen moet hij dan wel fit zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef TheClown1 het volgende:
Geen van persie in champions league en de verdedigingsproblemen. Maken we nog wel kans tegen united
quote:Fábregas beschuldigd van onbehoorlijk gedrag
Cesc Fábregas zal waarschijnlijk de slotfase van de competitie vanaf de zijlijn moeten toekijken. De middenvelder van Arsenal is vrijdag aangeklaagd wegens 'onbehoorlijk gedrag' na afloop van het FA Cup-duel met Hull City op 17 maart jongstleden. Mocht de tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond het oordeel van de FA bevestigen, dan zal de Spanjaard een nog onbekend aantal competitieduels niet inzetbaar zijn.
Fábregas zou na het met 2-1 gewonnen FA Cup-duel assistent-coach Brian Horton van de opponent van een fluim hebben voorzien. Na de bestudering van de beelden kwam de FA tot het oordeel dat de middenvelder onbehoorlijk gedrag vertoonde. "Ik heb zelf de beelden ook gezien", vertelde Arsčne Wenger op een persconferentie. "Maar ik heb niets kunnen vinden dat wijst op ook maar enig wangedrag van Cesc."
Hull City-manager Phil Brown maakte het incident na afloop van de wedstrijd in het Emirates Stadium onmiddellijk wereldkundig. De coach is echter ook aangeklaagd omdat hij scheidsrechter Mike Riley verbaal de volle laag gaf. Dat deed hij naar aanleiding van enkele discutabele beslissingen in het nadeel van The Tigers. Zowel Brown als Fábregas hebben tot 12 mei de tijd om in beroep te gaan.
Alleen winst telt, we staan na dit seizoen 4 jaar droog als de CL niet gewonnen word en dat is veel te lang.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef Rejected het volgende:
Zouden jullie tevreden zijn als de finale bereikt wordt? Of alleen als de CL wordt gewonnen?
Als je deze heren in echt belangrijke wedstrijden ziet voetballen vraag je je uberhaupt wel af of ze iets willen winnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef TheClown1 het volgende:
Als je hoort dat Van Persie, Adebayor en Fabregas allemaal aanbiedingen hebben van topclubs (waar wel prijzen gepakt worden) zie ik ze vertrekken, ondanks dat bijvoorbeeld Fabregas belooft heeft te blijven.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is binnen!
Mochten we het halen ben ik er iig bij!
[ afbeelding ]
Gaaf man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is binnen!
[ afbeelding ]
Dit kaartje is gewoon geldig, dit is een zogenaamd General Public ticket.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf man.![]()
Maar ook al mocht Arsenal niet de finale halen dan gaat je kaartje door de papierversnipperaar? Of is het kaartje alleen geldig indien Arsenal de finale haalt?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit kaartje is gewoon geldig, dit is een zogenaamd General Public ticket.
Mocht Arsenal het niet halen ga ik een Man Utd (of Chelsea) supporter een poot uittrekken voor een 4-cijferig bedrag.
Wow, cool man.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is binnen!
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:50 schreef DutchGooner het volgende:
Hij is binnen!
[ afbeelding ]
iedere winst telt. vertrouwen is ook erg belangrijk als je dus tegen united moet spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 02:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Yeey 3 punten enzo, alsof het nog veel uitmaakte.
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd of ze kunnen winnen of minstens gelijk kunnen spelen tegen Manu... (hoop t natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
iedere winst telt. vertrouwen is ook erg belangrijk als je dus tegen united moet spelen.
silvestre mist in de verdeding. van persie voorin, geen arshavin. wordt lastig. misschien een gelukje. man united is in zeer goede vorm op dit moment en weinig blessures. gewoon een topfit team met veel gevaar voorin. het wordt lastig maar wenger heeft een bloedhekel aan ferguson dus die zal er keihard voor gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 11:06 schreef Jenn11 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd of ze kunnen winnen of minstens gelijk kunnen spelen tegen Manu... (hoop t natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |