quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:37 schreef fysicus het volgende:
maar de maatschappij zal hun niet missen , omdat er één iemand minder is die politieagent op straat, vuilnisman, brandweer, bouwvakker, loodgieter,productiemedewerker is.
Waar lees jij dat hij ernaar opkijkt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
Hoe kun je in godsnaam ópkijken naar lager volk.
Er hoeft niet naar worden opgekeken echter verdienen ze het ook niet om constant beledigd te worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:40 schreef MASD het volgende:
Hoe kun je in godsnaam ópkijken naar lager volk.
WOhoerquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:42 schreef fysicus het volgende:
[..]
Hoho, niet mn post manipuleren , jij vuile HBO'er!
Zo das het beledigen van een ambtenaar .... lekker slim ben je meneertje de WO'erquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:37 schreef fysicus het volgende:
Maar laatst dacht ik zo na van:..
Al die beroepen die letterlijk onmisbaar zijn( politieagent op straat, vuilnisman, brandweer, bouwvakker, loodgieter,productiemedewerker etc etc) zijn toch wel beroepen waarvoor niet al te veel intelligentie voor vereist is.
Das?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:46 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Zo das het beledigen van een ambtenaar .... lekker slim ben je meneertje de WO'er
Infantiel?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Ja dat is een verkorting van de twee woorden "Dat" en "is"..... ben je dom of infantiel?
Ik ben niet zo eloquent vrees ik dan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Ja dat is een verkorting van de twee woorden "Dat" en "is"..... ben je dom of infantiel?
Mag ik mee? Heb ook dorst.....quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:56 schreef Queque het volgende:
[..]
Ik ben niet zo eloquent vrees ik dan.
Maar dat je serieus op mijn reactie ging happen vond ik dan wel weer de moeite waard van mijn zinloze post.
Good night, ik ga de deur uit, naar daar waar bier en vreugd is.
Nu nog, op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:56 schreef Queque het volgende:
[..]
Good night, ik ga de deur uit, naar daar waar bier en vreugd is.
quote:Op zondag 5 april 2009 00:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eigenlijk boeit het totaal niet wat voor opleiding iemand heeft gehad. als diegene maar een goed mens is.
Proost! Ik zie je over een kwartiertje op de hoek, moet nog even een schone jurk aantrekken.......quote:
en op een of andere manier bijdraagt aan een betere samenlevingquote:Op zondag 5 april 2009 00:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eigenlijk boeit het totaal niet wat voor opleiding iemand heeft gehad. als diegene maar een goed mens is.
ikke -> hap hapquote:
Ja weet ik ook wel, maar er is niets kinderachtigs aan imoquote:Op zondag 5 april 2009 00:05 schreef WillempieB het volgende:
[..]
ikke -> hap hap![]()
uitleg "Infantiel" voor de senielen
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=infantiel
Als je zo slim bent:quote:Op zondag 5 april 2009 00:05 schreef WillempieB het volgende:
[..]
ikke -> hap hap![]()
uitleg "Infantiel" voor de senielen
http://www.vandale.nl/van(...)?zoekwoord=infantiel
quote:1das de; m -sen inheems, marterachtig roofdier
2das de; v(m) -sen 1 halsdoek, sjaal: iem de ~ omdoen de beslissende stoot toebrengen 2 stropdas
Dank je. Ik heb een hoop aan je steun!!quote:Op zondag 5 april 2009 00:10 schreef Simon191 het volgende:
Mensen die blijven posten in klaagbaak veel sterkte gewenst.
Ik bedoel er komt nooit geen antwoord, plaats je een klacht word je afgezeken. Wat the fuck heeft dit voor zin.quote:Op zondag 5 april 2009 00:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb een hoop aan je steun!!
quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Als ik iets dom vindt is het wel mensen beoordelen qua opleiding!
Jij hebt ook maar weinig nodig om zo veel plezier te hebben, hè?quote:
Nou, noem 'ik vindt' maar weinig, wat een draak van een fout van die laag opgeleide vrouw!quote:Op zondag 5 april 2009 00:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar weinig nodig om zo veel plezier te hebben, hè?
Kinderhandjes zijn nou eenmaal snel gevuld.
Hé Rosbief, hier nog éénquote:Op zondag 5 april 2009 00:25 schreef Pwoekie het volgende:
ach, kijk er niet zo naar, of neerkijken op.
maar pabo wijven, daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
die blijven maar dom zeiken, rend gillend voor die meiden weg al willen de me neuken met 10 dames tegelijk, the horror als de sex over is en ze gaan praten
ze heeft dislectie hoor!11quote:Op zondag 5 april 2009 00:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou, noem 'ik vindt' maar weinig, wat een draak van een fout van die laag opgeleide vrouw!
OMG, hou op!! Ik scheur zowat uit m'n tuinbroek hier!!!!!11quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 00:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eigenlijk boeit het totaal niet wat voor opleiding iemand heeft gehad. als diegene maar een goed mens ze maar lekker is.
Krijg jij ff de tering oetlul!quote:Op zondag 5 april 2009 00:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nou, noem 'ik vindt' maar weinig, wat een draak van een fout van die laag opgeleide vrouw!
Ja laten we erfoor zorgen dat Rotsbief klaarkomt!quote:
Opleiding zegt vaak veel over karakterquote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Dan moet je echt wel enorm blind zijn! En achterlijk.
Mensen beoordeel je naar karakter.
Pff dat heet duinbroek bij jou!quote:Op zondag 5 april 2009 00:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
OMG, hou op!! Ik scheur zowat uit m'n tuinbroek hier!!!!!11![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef nightfall het volgende:
[..]
zal mij aan me'n aars oxideren, pak jij toch lekker een geleerde bostrol.
Nu is ze boos met me.quote:Op zondag 5 april 2009 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Krijg jij ff de tering oetlul!
Flikker
gaat 't een beetje, haal eens rustig adem en tel tot 10quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pff dat heet duinbroek bij jou!
Die grote anale aambei telt toch zekers ook mee?
Dat jij je dagelijks anaal laat uitwonen is niet onze zaak maar dat jij jezelf zo belachelijk maakt met het naar beneden zeiken en pissen van anderen dat is een kwalijke zaak!
Ik denk dat de zwerver in je stad nog intelligenter is dan jij.
Zielig figuur...
BEN JE AL KLAARGEKOMEN NERD?????????
Hoop dat het zaad tegen je eigen rotbek spoot...dat je er bijna in stikte
Kunnen we hieruit concluderen dat WO de perfecte combinatie van sociaal leven en intelligentie isquote:Op zondag 5 april 2009 00:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kijk sowieso neer op normaal WO volk. Kom maar met een paar PhDs en we praten verder.
Uiteraard heb ik geen vrienden.
Als ik mijn oude klasgenootjes zie kan ik dat tegenspreken. Sommige zijn fysiek en mentaal het zolderkamertje bij hun ouders nog niet ontvlucht.quote:Op zondag 5 april 2009 00:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat WO de perfecte combinatie van sociaal leven en intelligentie is
En uiterlijk! Vergeet uiterlijk niet!quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Dan moet je echt wel enorm blind zijn! En achterlijk.
Mensen beoordeel je naar karakter.
Jij bent een vrouwenhater en daar heb ik dus een enorme hekel aan!quote:Op zondag 5 april 2009 00:40 schreef Provinciaal het volgende:
zhe-devilll is nou zo'n dom persoon met een grote bek, daar heb ik dus een hekel aan.
LOLquote:Op zondag 5 april 2009 00:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
En uiterlijk! Vergeet uiterlijk niet!
Ik ben een enorme klootzak, gelukkig zie ik er heerlijk uit.
*meer wijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |