Klopt! Ik heb ook een paar uur van de avond naar GIGA-United gekeken. Topproductie voor de leeftijd die ze hebben (18-25 jaar)..quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Mooi optijd om nog een groot deel van de sense of dance te checken
Toffe plaat weer van LL
Wat is Giga?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb ook een paar uur van de avond naar GIGA-United gekeken. Topproductie voor de leeftijd die ze hebben (18-25 jaar)..
Een community waar ze praten over games/internet etc. Hun TV-uitzending vanuit Duisburg is echt heel cool (het is geen professioneel team ofzo, gewoon hobbyisten.)quote:
uuhm okay!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een community waar ze praten over games/internet etc. Hun TV-uitzending vanuit Duisburg is echt heel cool (het is geen professioneel team ofzo, gewoon hobbyisten.)
meer like aan het leren en ze wil me niet zienquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij niet met je dinnetje zitten nu, of is ze aan het pubben.
Dan kun je gaan omegle.com-men. Kun je lekker met vreemden praten omfgquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer like aan het leren en ze wil me niet zien
Super relatie hebben julliequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer like aan het leren en ze wil me niet zien
Erwinquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Zometeen DJ Roog live in de uitzending! O.a. over zijn ervaringen van Miami én over Ibiza aankomende zomer.
Ohjah, ik zoek nog vrijwilligers om mee te gaan naar Ibiza. Wie gaat er met me mee?
Whehequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Super relatie hebben jullie
eerste vraag male of femalequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kun je gaan omegle.com-men. Kun je lekker met vreemden praten omfg.
Hahaha, dan ben je pas wanhopig zegquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerste vraag male of female
antw. male
gelijk disconnected
Ja was echt zo;n ervaring, van ow gaat het daar alleen maar om , mannen opzoek naar vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahaha, dan ben je pas wanhopig zeg.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Within Temptation, Nederland 3, 00:00 uur
Wel de bedoeling, maar zie dat het om 1 uur wordt uitgezonden, dat kan toch niet qua tijdsverschil ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen hier die morgen de F1 race gaan checken?
Black Symphony , was best oke.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Dat wil ik mijn oren toch echt niet aandoen..
Hahaha, we zijn nu iemand voor de gek aan het houden. Hij gelooft dat ik Alex Gaskarth ben. Alleen omdat die Alex Gaskarth een myspace heeftquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja was echt zo;n ervaring, van ow gaat het daar alleen maar om , mannen opzoek naar vrouwen.
Misschien de herhaling? De race zelf is namelijk om 11:00quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel de bedoeling, maar zie dat het om 1 uur wordt uitgezonden, dat kan toch niet qua tijdsverschil ?
Ben niet echt kapot van hun live optredens, maar zal het wel even checkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Black Symphony , was best oke.
11.00 toch ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel de bedoeling, maar zie dat het om 1 uur wordt uitgezonden, dat kan toch niet qua tijdsverschil ?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen hier die morgen de F1 race gaan checken?
Sunday 5 Aprilquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik tvgids.nl kijk zie ik alleen die van 13:00-15:50 staan op rtl 7
Pff gelukkig niet zeg. Dit is nog wel te doenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo vroeg op als vorige week
Ah oke is al zo diep gezonkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Super relatie hebben jullie
[/quote
euh...welke relatie ?
]
nee we hebben nooit wat officieel gehadquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah oke is al zo diep gezonken
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:48 schreef MarijeH het volgende:Wat een wedstrijd. Blij dat ik gegaan ben.
Pfff wat hebben jullie het toch moeilijk gemaaktquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee we hebben nooit wat officieel gehad
aleen onofficieelals je t zo noemen kan
Heracles - Heerenveenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sense of dance is vandaag toch iets minder dan vorige 2x
Jup, vind ik helaas ook.. 't is allemaal wat vager, meer underground (is dat het juiste woord?).quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sense of dance is vandaag toch iets minder dan vorige 2x
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heracles - Heerenveen
Hans,Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat meer richting het geen waarom we nooit luisterden na 22.00uur op de zaterdagquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, vind ik helaas ook.. 't is allemaal wat vager, meer underground (is dat het juiste woord?).
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat meer richting het geen waarom we nooit luisterden na 22.00uur op de zaterdag
Shit, dat heb ik dan net weer even moeten missen want ik was even de katten eten aan het gevenquote:
wordt nog steeds gegeven hoorquote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, dat heb ik dan net weer even moeten missen want ik was even de katten eten aan het geven
Hoor hetquote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt nog steeds gegeven hoor
Formule 1 <- Ronde van Vlaanderen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo vroeg op als vorige week
Neuhquote:Op zondag 5 april 2009 08:54 schreef Againzender het volgende:
Ligt iedereen nog te pitten?
was al bang dat jij nog lag te slapenquote:
Slapen ? Nooit meer wat van gehoordquote:Op zondag 5 april 2009 08:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
was al bang dat jij nog lag te slapen
Fier, boris, fier.quote:Op zondag 5 april 2009 09:52 schreef borisz het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met studio sport.
Evy is vier op mij nadat ik les 7 heb gelopen.
quote:Op zondag 5 april 2009 09:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in her westen zijn we wat krachtiger dus vier.
.
Hoi !quote:Op zondag 5 april 2009 11:10 schreef MarijeH het volgende:
HansFormule 1 is op rtl 5 in plaats van rtl7.
Het lopen of de temperatuur ?quote:Op zondag 5 april 2009 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, klaar met hardlopen. Viel tegen.
Die LUCHT... lekker donker wordt hetquote:Op zondag 5 april 2009 11:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi !
Jup, zit al te kijken en vooral te hopen op regen.
Het lopen zelf. Alsof m'n benen drie keer zwaarder waren dan normaalquote:Op zondag 5 april 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het lopen of de temperatuur ?
Op de BBC toch?quote:Op zondag 5 april 2009 11:10 schreef MarijeH het volgende:
HansFormule 1 is op rtl 5 in plaats van rtl7.
Die LUCHT idd !quote:Op zondag 5 april 2009 11:17 schreef Briggy het volgende:
Die LUCHT... lekker donker wordt het![]()
Nog een paar minuten dan regent het wel, ze horen ook donder
Jup, maar ook de Duitse RTLquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de BBC toch?Dan zijn die anderen geen alternatief
.
John bakker is wakkerquote:Op zondag 5 april 2009 11:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb een auto mute alain clark functie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |