En die bliksem ookquote:Op zondag 5 april 2009 12:03 schreef -Hans- het volgende:
Rode vlag, wtf ?! check de regen, bizar !!!
Je bent doof aan het worden denk ikquote:Op zondag 5 april 2009 12:17 schreef evert het volgende:
ik ben geen fan van hiphop, rap etc.
hoe komt het dan toch dat ik Dio wel een erg lekkere plaat vind? met name het begin,zit zo goed in elkaar. en ik vind de melodielijn ook geweldig.
Ze gaan racen ! maar ws wel achter de SCquote:Op zondag 5 april 2009 12:46 schreef 3FMaster het volgende:
Leuk, Flirt je stijf. Maar ik kijk toch nog even F1. Ik zie wel of het wel of geen succes wordt
quote:Op zondag 5 april 2009 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze gaan racen ! maar ws wel achter de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Shit! naja, ze hadden het toch niet binnen de 2 uur limiet geredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bizar eind, wat een race
.
Super nummer inderdaad, terechte megahit, helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 april 2009 12:17 schreef evert het volgende:
ik ben geen fan van hiphop, rap etc.
hoe komt het dan toch dat ik Dio wel een erg lekkere plaat vind? met name het begin,zit zo goed in elkaar. en ik vind de melodielijn ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |