Jij hebt zeker maar een kleine lul dat je al die mieren neuken kuntquote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar hij zeg stroom, en dat kan niet
Dat heeft er absoluut niets mee te maken. Damn wat leren jullie tegenwoordig nog op school.quote:Op zondag 5 april 2009 12:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nooit gehoord van [ afbeelding ] zeker?
Ja hoor, een condensator slaat letterlijk de stroom electronen op om ze later weer los te laten als de spanning afneemt.quote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar hij zeg stroom, en dat kan niet
Ja een audiofielquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lees hier eens.
http://www.audiopaul.nl/set/polariteit.html
"Tegenwoordig"quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat heeft er absoluut niets mee te maken. Damn wat leren jullie tegenwoordig nog op school.
Mag ik je even corrigeren: in elk gat kun je je tong steken. Alleen is het bij het ene gat minder plezant dan in het andere.quote:Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
In één van de gaten kan je gewoon je tong steken, in de andere, not so much.
Ach, dat zijn zo'n zelfde mensen die beweren te kunnen horen wat voor weer het was tijdens de productie van een CD-speler... Zoiets neem ik echt niet serieus.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die audiopaul kan ik ook moeilijk serieus nemen. Als je het gaat hebben over de volgorde van stekkers in een stopcontact heb je het OF niet goed begrepen, OF je hebt echt een slechte stekkerdoos.
Of je kan verschillen van Milliohms op de 220 input van je installatie horen. Maar dat gok ik toch van niet.
Nog nooit van gehoord, van dat soort mensen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, dat zijn zo'n zelfde mensen die beweren te kunnen horen wat voor weer het was tijdens de productie van een CD-speler... Zoiets neem ik echt niet serieus.
Bij de meeste apparaten maakt het niet uit hoe de stekker erin zit. Sommige apparaten zijn wel degelijk fase gevoelig. En ja, ook wisselstroom heeft een fase. Waarom het ene apparaat er wel last van heeft en het andere niet heeft er mee te maken hoe er gelijk gericht wordt. gelijkrichten is het omzetten van wisselspanning naar gelijkspanning.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef Bob-B het volgende:
Wisselstroom TS, dus tenzij je hem minder dan 1/60 van een seconde hebt geprobeerd, maakt het niets uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |