De enige manier waarop dat zou kunnen werken is als jij Frankenstein bent en je ex was dood.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:
Het lampje van de oplader van mijn laptop blijft ook altijd een tijdje branden nadat ik hem van de stroom afhaal.
Of zeg ik nu iets onnuttigs
Hihi maakte jij daar nou een grapjequote:Op zondag 5 april 2009 01:16 schreef WillempieB het volgende:
TS je hebt groene stroom das biologisch en onbespoten en nu heeft je systeem de gekke-stopcontacten-ziekte opgelopen. Je moet snel ermee naar je stekkerarts.
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Komop zeg! Dan is het toch verdomd vervelend als de stopcontact ondersteboven gemonteerd is.
Het is bullshit. Wisselstroom heeft geen plus en min pool.
Maar wel een nul en een fase.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Komop zeg! Dan is het toch verdomd vervelend als de stopcontact ondersteboven gemonteerd is.
Het is bullshit. Wisselstroom heeft geen plus en min pool.
Die voedings die slaan stroom op he, het zou kunnen dat 'ie eerst wel even contact maakte toen jij de stekker erin drukte, waardoor het lampje van de voeding aan ging. Maar daarna geen stroom meer kreeg toen jij je Xbox aan wou doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Uitgesloten: dan had het lampje van de voeding niet gebrand die eerste keer.
Stroom kan je heul niet opslaanquote:Op zondag 5 april 2009 10:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Die voedings die slaan stroom op he, het zou kunnen dat 'ie eerst wel even contact maakte toen jij de stekker erin drukte, waardoor het lampje van de voeding aan ging. Maar daarna geen stroom meer kreeg toen jij je Xbox aan wou doen.
Trek de stekker er maar eens uit, dan zie je vaak dat het lampje van de voeding nog even blijft branden.
Misschien dat er iets mis is met de stekker of dat je een kabelbreuk hebt, en dat dat nou net opgelost werd doordat je de stekker er andersom in deed.
quote:Op zondag 5 april 2009 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Batterijen zijn zeker magische apparaten?
Klopt, ze bewegen uit zichzelfquote:Op zondag 5 april 2009 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Batterijen zijn zeker magische apparaten?
quote:
Natuurlijk kan je electrische energie wel opslaan, ik denk dat je je schoolboeken nog even moet nalezen.quote:
Het was geen verse stroom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 5 april 2009 11:10 schreef BlueMage het volgende:@ reacties.
Maarre zeg ik nou iets doms als ik zeg dat er misschien 'n los contact zit bij de aan/uit schakelaar van de Xbox zelf?
Ja, maar hij zeg stroom, en dat kan nietquote:Op zondag 5 april 2009 11:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je electrische energie wel opslaan, ik denk dat je je schoolboeken nog even moet nalezen.
Nooit gehoord vanquote:Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Maar wel een nul en een fase.
In één van de gaten kan je gewoon je tong steken, in de andere, not so much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |