Je merkt het sowieso wel aan de stijl van de artiesten, sommige zijn wat 'harder' dan de andere. En vvan sommige ken ik nummers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:38 schreef sinadO het volgende:
Als die ene gast klaar is met plaatjes draaien en die andere gast komt, merk je dat dan? Of gaat het gewoon verder en dan is het een uur of vijf en is het klaar en hebben 20 mensen plaatjes gedraaid terwijl het lijkt of het er maar een was? Of wat?
Ah ok, dat heb ik me altijd al afgevraagd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je merkt het sowieso wel aan de stijl van de artiesten, sommige zijn wat 'harder' dan de andere. En vvan sommige ken ik nummers.
Tevens is er soms een kleine "give it up for" gebeuren, iedereen even klappen en dan de volgende.
Maar je merkt het gewoon het meeste aan de VJ, de naam van de artiest komt constant in beeld
Sja, de installatie op zo'n feest kan natuurlijk niet op tegen je eigen buizenversterkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik me altijd al afgevraagd.
Geboortedatum: 03-10-1988 ofwel: TS is 20.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:35 schreef Agiath het volgende:
OORZAAK-GEVOLG-MEEVALLER 2: Ik hoefde de hond niet uit te laten van mijn moeder![]()
Gewoon een taak die iedereen in het gezin moet doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:46 schreef DaanA het volgende:
[..]
En dan nog thuis de hond uit moeten laten en dat normaal nog doen ook.
Ik hoef niet per sé enkele duizenden watts aan versterking thuis, en ook geen muren van PA speakers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, de installatie op zo'n feest kan natuurlijk niet op tegen je eigen buizenversterker
De hoeksteen van de samenleving.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gewoon een taak die iedereen in het gezin moet doen.
Hehequote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef fathank het volgende:
Noisia
Eye-D & Hidden.
Paar lijnen speed in je mik en gaan. Die voeten merk je pas over 2 dagen als je eindelijk uitgeslapen bent.
Goed nummer, maar heeft het te maken met vanavond?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed nummer, maar heeft het te maken met vanavond?
Ik ga er ook heen btwquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:56 schreef Apfelsaft het volgende:
TS heeft een hond
TS voetbalt
TS gaat uit
Ik ga gewoon, ben geen homo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |