Ja precies! Maar in het nederlands klinkt het zo verschrikkelijk geforceerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:53 schreef Suusje-V het volgende:
Klinkt beter als je 't in het engels vertaald.. xD
"I was confused"
Leer de taal eerst beheersen voor je er over klaagtquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:56 schreef Suusje-V het volgende:
Nederlands is gewoon een kuttaal xD
Alles klinkt beter als je het naar het Engels vertaald
"heueu" ? Zelfs fonetisch klinkt dat nog vreemdquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:13 schreef blubbernek het volgende:
wat is er mis met "ik was verward" "ik snapte het niet" of gewoon "heueu"....
En wie was zijn broer?quote:
Als ik zeg dat het een kuttaal vind, bedoel ik daar ook mee dat het me geen reet boeit of ik vertaalt met een d of met een t schrijf.. Wil er de moeite niet eens voor doen xD In ieder geval niet op het internet!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Leer de taal eerst beheersen voor je er over klaagt![]()
Ik vind het trouwens een heel normale uitspraak.
Er komen iig genoeg mensen uit de tijd waarin men leerde hoe je werkwoorden diende te vervoegen.quote:Op maandag 27 april 2009 08:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een kuttaal vind, bedoel ik daar ook mee dat het me geen reet boeit of ik vertaalt met een d of met een t schrijf.. Wil er de moeite niet eens voor doen xD In ieder geval niet op het internet!
En jij stamt zeker uit het jaar kruik als je "Ik was confuus" nog dagelijks gebruikt..
Of belgie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Oh is nu ook hoor, rustig maar.. 'de jeugd van tegenwoordig' leert nog werkwoorden vervoegen op school.quote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Er komen iig genoeg mensen uit de tijd waarin men leerde hoe je werkwoorden diende te vervoegen.
Met je xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |