Zeker nieuw hier!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:35 schreef Feitosa het volgende:
De plek voor je beslommeringen als single!Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
afbeelding Agenda: 9 Mei Singles Meet in Utrecht Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten.
En het is een leuke pré meet voor de 10jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn. Aanmelden kan natuurlijk in dit topic, medesingles die komen zijn:
Naam 1 Naam 2 Naam 3
Regels:Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect heren Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect dames Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen What happends in [Singles] stays in [Singles] Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen" [..]
Bek houwe.quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif]afbeelding[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w [u][b]Agenda:[/b] [i]9 Mei Singles Meet in Utrecht[/i][/u] Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten. *O* En het is een leuke pré meet voor de 10jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn. Dus houd deze datum vrij in je agenda. Meer info volgt. Aanmelden kan natuurlijk in dit topic! [b]Regels:[/b] [*]Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [*]Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect heren [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect dames [*]Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen [*]What happends in [Singles] stays in [Singles] [*]Nieuwelingen stellen zich netjes voor [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Had je graag bevuilde tisues gehad dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
@ Feitosa... FOBO lurker zonder wat achter te laten?
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!quote:
Eens kansloos........................altijd kansloos..........quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
Nou , waar blijft dat geknuffel en gekwijl wat hier ( helaas ) gewoon is????
Heb ik hier moeite gedaan om zo,n nieuw kuttopic te openen opdat heel kansloos vrijgezel nederland hier kan janken dat ze eelt op hun handen krijgen en een schrale piemel of vagina van het veelvuldig bevredigen van hun eigen persoon.
Reeds.
Ik ben eerst!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!
Ja hoor! Je kan eventueel ook in bad, die is ook vrijquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus de douche is vrij? Dan hop ik er zo in!
Ik ga wel in bad! Een en of ander opdringerig manneke moest perse voor mij de douche in! Ik heb hem maar laten gaan, want hij rook een beetje muf!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor! Je kan eventueel ook in bad, die is ook vrij
Maar de douche en het bad staan wel in de zelfde badkamer hoor...quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga wel in bad! Een en of ander opdringerig manneke moest perse voor mij de douche in! Ik heb hem maar laten gaan, want hij rook een beetje muf!
Single zijn is geweldig!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
Nou , waar blijft dat geknuffel en gekwijl wat hier ( helaas ) gewoon is????
Heb ik hier moeite gedaan om zo,n nieuw kuttopic te openen opdat heel kansloos vrijgezel nederland hier kan janken dat ze eelt op hun handen krijgen en een schrale piemel of vagina van het veelvuldig bevredigen van hun eigen persoon.
Reeds.
Nou dan wacht ik nog wel even!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar de douche en het bad staan wel in de zelfde badkamer hoor...
[wel apart, maar toch...]
Ben blij voor je.quote:
Ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Takkewijf79 het volgende:
[..]
Eens kansloos........................altijd kansloos..........
Hoe zit het nou met jou en de vrouwtjes?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben blij voor je.
In welke bar sta je topless te tappen trouwens?![]()
Vanavond weer eens een keertje stappen.
Oke, je bent een verstandige man!quote:
Welnee, kansloos is een ( onbewuste ) mindset.quote:
Doe je dat nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |