dat NOS dit schofferen noemt zegt al genoeg..quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:31 schreef Netsplitter het volgende:
NOS heeft gewoon gelijk.
Dat maffia figuur had ook gewoon kunnen zeggen tegen die turk dat die 'm later terug belt.
Want?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:33 schreef TeeEr het volgende:
[..]
dat NOS dit schofferen noemt zegt al genoeg..
fascist? wat lul jij nou gast.. ik heb het over Berlusconi, geen Wilders...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:32 schreef TimoerLenk het volgende:
Berlusconi een maatje van Erdogan? Doe maar geen moeite TS, geen hond zal je gaan geloven dat die fascist een moslimmaatje heeft.
Berlusconi is meer fascist dan Wilders ook maar in zijn dromen kan zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:35 schreef TeeEr het volgende:
[..]
fascist? wat lul jij nou gast.. ik heb het over Berlusconi, geen Wilders...
Hoe weet jij nou of Merkel het wel of niet wist dat hij Erdogan aan de lijn had en dat ze op de hoogte was van alles. NOS is gewoon een fascistische zender.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want?
Het is toch zo?
Die spagettieslurper laat Merkel toch ook wachten door asociaal te gaan bellen??
ja tuurlijk als het uit Wilders mond komt is het altijd vrijheid van meningsuiting, als Berlusconi hetzelfde zegt is het een fascist..quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Berlusconi is meer fascist dan Wilders ook maar in zijn dromen kan zijn..
Hij bleef bellen toch?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:37 schreef TeeEr het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of Merkel het wel of niet wist dat hij Erdogan aan de lijn had en dat ze op de hoogte was van alles. NOS is gewoon een fascistische zender.
ik geloof eerder in wat Berlusconi te zeggen heeft dan Balkenende.. Berlusconi heeft een eigen mening.. de mening van Balkenende is er niet, en equals mening van VS.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Je moet vooral alles geloven wat politici zeggen...En vooral van die penosotuup van Italië.
www.onbewustasociaal.nlquote:
In Italië is het iets normaler fascist te zijn/ je zelf zo te noemen als in NL. Je kan het een beetje vergelijken met mensen die zich in NL niet schamen ooit lid te zijn geweest van de CPN.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:48 schreef remlof het volgende:
Berlusconi is nu de leider van een partij (PdL - Il Popolo della Libertà) die mede is voortgekomen uit de MSI - Movimento Sociale Italiano (wat in Italië ook bekend stond als Mussolini Sei Immortale - Mussolini, je bent onsterfelijk) en die tot in de jaren '90 openlijk fascistische denkbeelden had.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik vind Wilders ook echt een randmongool.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:38 schreef TeeEr het volgende:
[..]
ja tuurlijk als het uit Wilders mond komt is het altijd vrijheid van meningsuiting, als Berlusconi hetzelfde zegt is het een fascist..
Dat is helemaal waar. Maar daarnaast begaat ie ook flater op flater. Wat een zelfverrijkende eikel is hetquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Italië is het iets normaler fascist te zijn/ je zelf zo te noemen als in NL. Je kan het een beetje vergelijken met mensen die zich in NL niet schamen ooit lid te zijn geweest van de CPN.![]()
Je kan je bij Berlusconi beter druk maken over het feit dat ie corrupt is, en veel te veel invloed in de media heeft; dan over wat vage verbindingen met wat rare fascistjes.
Maakt mij niet uit wie jij wel gelooft. Ik schijt op alle politici. Stuk voor stuk leugenaars, huichelaars en ego-trippers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:45 schreef TeeEr het volgende:
[..]
ik geloof eerder in wat Berlusconi te zeggen heeft dan Balkenende.. Berlusconi heeft een eigen mening.. de mening van Balkenende is er niet, en equals mening van VS.
Ja en hij is nu bezig de italiaanse wet zo te wijzigen dat hij president kan worden (met meer macht dan de huidige) als de ex-fascist Fini premier wordtquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Berlusconi is toch wel een van de slechste politici ooitEn een enorme eikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |