Ja, van die paar tientjes per maand kun je echt op vakantiequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef Janstersons het volgende:
Maakt niks uit. Echt heerlijk studiefinanciering op een MBO school
Wou dat ik zo snel geld kon krijgen en je bent er gelijk zeker van dat je niks terug hoeft te betalen.
Gezien de meeste mensen MBO wel kunnen halen.
God als je MBO doet hoef je niet eens een bijbaan. Je kan gewoon op vakantie van je studiefinanciering echt sicktenminste als je veel krijgt.
Vergeet niet dat als je je opleiding niet binnen 4 jaar af kan maken dat je wel alles terug moet betalen he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef Janstersons het volgende:
Maakt niks uit. Echt heerlijk studiefinanciering op een MBO school
Wou dat ik zo snel geld kon krijgen en je bent er gelijk zeker van dat je niks terug hoeft te betalen.
Gezien de meeste mensen MBO wel kunnen halen.
God als je MBO doet hoef je niet eens een bijbaan. Je kan gewoon op vakantie van je studiefinanciering echt sicktenminste als je veel krijgt.
10 jaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je je opleiding niet binnen 4 jaar af kan maken dat je wel alles terug moet betalen he!
Anders zou ik toch maar een bijbaantje zoeken.
Bron? Ik dacht dat het namelijk 4 jaar was.quote:
http://www.ib-groep.nl. Dat zou ook wel wat zijn, een hoop opleidingen duren zelfs langer dan 4 jaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Bron? Ik dacht dat het namelijk 4 jaar was.
Ik zie het nu ook in een topic hier op Fok!.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl. Dat zou ook wel wat zijn, een hoop opleidingen duren zelfs langer dan 4 jaar.
Zolang jij maar ingeschreven staat en binnen 10 jaar een diploma haalt is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:44 schreef Rosalien89 het volgende:
Ik dacht altijd dat het iets was van 80% dat je aanwezig moest zijn... maar dat heb ik niet gered..
Maar kan er ook niks over vinden op de ib site
Je hebt een maximale studieduur. Als de afwezigheid is ivm ziekte, dan kun je met een doktersverklaring naar je Decaan en daar een formulier voor de ib-groep invullen. Je kan dan een jaar extra stufi krijgen. Ook hebben scholen potjes voor dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:12 schreef Rosalien89 het volgende:
Nee het is zeker dat ik wel ingeschreven blijf op school dat heeft mijn mentor bevestigd.. ze piekerde niet over om mij uit te schrijven omdat ze weet dat ik het wel goed kan en een hele moeilijke tijd heb gehad.
Maar het komt er dus op neer zolang ik ingeschreven sta blijf ik stufi houden zonder problemen?
Ze vraagt toch ook niet om extra stufi? Ze vraagt of ze haar stufi blijft houden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt een maximale studieduur. Als de afwezigheid is ivm ziekte, dan kun je met een doktersverklaring naar je Decaan en daar een formulier voor de ib-groep invullen. Je kan dan een jaar extra stufi krijgen. Ook hebben scholen potjes voor dit soort gevallen.
Je kunt dus niet zomaar rekenen op extra stufi, eerst langs de decaan!
Het laatste jaar dus niet, als ze vertraging heeft opgelopen en doorgaat met de opleidingquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ze vraagt toch ook niet om extra stufi? Ze vraagt of ze haar stufi blijft houden.
Het laatste jaar zou je normaal ook geen stufi krijgen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Het laatste jaar dus niet, als ze vertraging heeft opgelopen en doorgaat met de opleiding. Tenzij ze nu actie onderneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |