Wat is hier van waarquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Het idee loopt inderdaad al een tijd langer. De erge vervuiling welke KLB met zich mee brengt, de vele gebande users en het vele modereer werk hebben mij doen besluiten KLB te sluiten. Het forum heeft daarnaast geen enkele meerwaarde in vergelijking met ONZ hedendaags. Maar allereerst heb ik het hier nog over met de mods van KLB.
En Yvonne: ja klopt. Is een leuk kinderpark inderdaad!
Fail.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Heb ik nooit last van.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef leolinedance het volgende:
En werk verdomme eens aan een fatsoenlijk inlogsysteem waarbij ik niet 10x in hoef te loggen
Als het aan Danny ligt, kun je binnenkort inloggen via iDeal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef leolinedance het volgende:
En werk verdomme eens aan een fatsoenlijk inlogsysteem waarbij ik niet 10x in hoef te loggen
Ik hoef nooit in te loggenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:25 schreef leolinedance het volgende:
Welk gebagger?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Zou trouwens nogal stom zijn om KLB te sluiten, dat gebagger verplaatst zich dan alleen maar.
Goh, alleen omdat ik een klokkenluider benquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Triggershot het volgende:
Grappig, ik lees nu een post achter de schermen van Danny en Adelante dat TS binnenkort verdwijnt.
Omdat je leugens, bullshit en verwarring verspreid in de naam van meerdere users die geen boodschap aan jou hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Goh, alleen omdat ik een klokkenluider ben
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:32 schreef Triggershot het volgende:
Grappig, ik lees nu een post achter de schermen van Danny en Adelante dat TS binnenkort verdwijnt.
Meid, waar heb je het overquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat je leugens, bullshit en verwarring verspreid in de naam van meerdere users die geen boodschap aan jou hebben.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:40 schreef DurumDoner het volgende:
Bemoei je met je eigen zooitje Danny, KLB is van ons! Je hoeft hier niet te kijken!
En ja ik mag 'ons' zeggen want ik zit in de kaste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |