quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef tomaad het volgende:
Ik verveel me, maar ik heb ook geen zin om iets te gaan doen, dus blijf ik me vervelen met als gevolg dat ik niks te doen heb, omdat ik dat dus niet wilTS wordt autistisch lethargisch
Ik heb toch nergens zin inquote:
Dan zit ik morgen met een 24 delige krakkemikkige messenset + pannenset en een of ander fitness-apparaat wat voor geen meter werkt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:54 schreef afcajos het volgende:
Ga naar telsel kijken terwijl je een half kratje bier opdrinkt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:47 schreef tomaat het volgende:
Ik verveel me, maar ik heb ook geen zin om iets te gaan doen, dus blijf ik me vervelen met als gevolg dat ik niks te doen heb, omdat ik dat dus niet wilTS word autistisch
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Hier heb je wat te doen:
[ afbeelding ]
Nog toepasselijk ook.
De eerste plaatje is een hangslot.quote:
Dat is eenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De eerste is een slotje, daar zit toch geen A in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
De eerste plaatjequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De eerste plaatje is een hangslot.
Hngslot kan er niet mee omgaan
Het tweede zijn een vergrootglas, maar dan klopt de al helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:09 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De eerste plaatje is een hangslot.
Hngslot kan er niet mee omgaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |