ik ga er 1 bij jou maken, doe jij er 1 bij mij?quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef MaddoxX het volgende:
Nog een spam voor: http://maddoxx.mybrute.com dan voor kloons undso
Hokai, Waarom krijg jij er geen 1 XP bij :/ ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik ga er 1 bij jou maken, doe jij er 1 bij mij?
hm laat maar zittenquote:Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Hokai, Waarom krijg jij er geen 1 XP bij :/ ?
Heeft toch geen zin als diegene al een Brute heeft op datzelfde IP-adres.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef 1299 het volgende:
Als iemand een kloontje voor mij wil aanmelden dan doe ik dat andersom ook..
Hmm dat is een goede vraag.. is dat werkelijk zo?quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin als diegene al een Brute heeft op datzelfde IP-adres.
Wat houdt dit in? Is het een beetje de moeite om die tournaments te doen?quote:Tournament of 7 April 2009
Brute successfully registered.
First fight maximum at 4h.
Om 4:00 uur heb je je eerste gevecht in het tournament.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Robier het volgende:
[..]
Wat houdt dit in? Is het een beetje de moeite om die tournaments te doen?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef WurM het volgende:
Nog een uurtjehalfuurtje, dan mogen we weer los... En dan nog een halfuurtje 5 minuten en dan is alles weer voorbij
Ah ok, ik hoef dus niets zelf te klikken maar kan gewoon afwachten. Ben benieuwd of het wat gaat worden danquote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Om 4:00 uur heb je je eerste gevecht in het tournament.
Je krijgt geen XP van tournaments, maar je krijgt er wel een ranking van, geloof ik... Het wordt pas de moeite waard als je een beetje een hoog level hebt. Mijn Brute heeft het 9 wedstrijden volgehouden vandaag, maar nog steeds geen ranking hoger dan Padawan.
Ik meld me gewoon zo vaak ik kan aan voor een tournament. Ik zie vanzelf wanneer ik een beetje verder komquote:Op maandag 6 april 2009 23:23 schreef Robier het volgende:
[..]
Ah ok, ik hoef dus niets zelf te klikken maar kan gewoon afwachten. Ben benieuwd of het wat gaat worden dan. Ik ben wel aardig sterk maar lang niet zo overpowered als gasten met die hamers en beren enzo.
Je hoeft voor dat hele spel niks te doenquote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar je hoeft er verder niets voor te doen idd.
Niet overdrijven, 10 minute.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef WurM het volgende:
Nog een uurtje, dan mogen we weer los... En dan nog een halfuurtje en dan is alles weer voorbij
Zelfs op lvl 41 kan je nog steeds met 2 ongelukkige aanvallen uitgeschakeld zijn, op zich wel jammer dat je tegen die tijd niet rond de 400 HP zit ook.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik meld me gewoon zo vaak ik kan aan voor een tournament. Ik zie vanzelf wanneer ik een beetje verder kom
Maar je hoeft er verder niets voor te doen idd.
Edit: De finale van vandaag: http://ueberbrute.mybrute.com/tf/434185
Ja ik dacht dat ik misschien nog iets aan moest klikken ofzo, maar het is inderdaad heel simpelquote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef 1299 het volgende:
[..]
Je hoeft voor dat hele spel niks te doenMaar waarom ik er mee doorga is mij ook een raadsel
Ik heb er ook heel veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |