Moet wel.quote:
Het was ochtendspits, dus terecht!quote:
Trein en stilte is fail, dat staat vast.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:08 schreef delano.888 het volgende:
Jij bent hier de lul hoor, als ik in de stiltecoupe ga zitten wil ik ook graag stilte, als jij wil praten moet je ergens anders gaan zitten idioot
Wat een stoere knul ben jij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:05 schreef enchufa het volgende:
Dus ik stapte met mijn lieve friendzone vriendinnetje tevens collega en danspartner, salsa (non-homo), de trein in om naar het werk te gaan.
Ik stoere verhalen vertellen en zij luisteren. Zegt ineens zo'n vies sletje aan de andere kant van het pad tegen dat ouwe lijk wat tegenover haar zit, 'Ik dacht dat dit een stiltecoupé was?'
Dus ik kijk haar met een intense blik aan en zeg dat ze dan maar beter haar smoel kan houden voordat ik haar het stilzwijgen opleg!
Ging ze ergens anders zitten.
Klacht: sufkutten die verwachten dat het stil is in de stiltecoupé, terwijl je goddoeme in een trein zit die fucking 90db aan geluid van zichzelf produceert.
Een stiltecoupé heet toch niet voor niks zo? Mensen die daar gaan zitten, kiezen er bewust voor om even een moment van rust in de trein te hebben. Als je zo nodig lawaai moet maken ( (telefoon)gesprekken, muziek/videospeler,etc.), dan ga je lekker op het balkon staan of in een 'normale' coupé. Respect moet van twee kanten komen, dus als je je als een hork gedraagt kun je dezelfde reactie terug verwachten!quote:
Ze je maar een koptelefoon op je harses.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:08 schreef delano.888 het volgende:
Jij bent hier de lul hoor, als ik in de stiltecoupe ga zitten wil ik ook graag stilte, als jij wil praten moet je ergens anders gaan zitten idioot
Hippie!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:11 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Een stiltecoupé heet toch niet voor niks zo? Mensen die daar gaan zitten, kiezen er bewust voor om even een moment van rust in de trein te hebben. Als je zo nodig lawaai moet maken ( (telefoon)gesprekken, muziek/videospeler,etc.), dan ga je lekker op het balkon staan of in een 'normale' coupé. Respect moet van twee kanten komen, dus als je je als een hork gedraagt kun je dezelfde reactie terug verwachten!
Dat heet dus asociaal en wordt niet getolereerd in het OPENBAAR vervoer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:11 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ze je maar een koptelefoon op je harses.
In een land van 17 miljoen mensen kun je geen stilte in de trein verlangen. Slapen doe je maar thuis!
Heb je een fanhyves? Dan wil ik daar ook bij horen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:05 schreef enchufa het volgende:
Dus ik kijk haar met een intense blik aan en zeg dat ze dan maar beter haar smoel kan houden voordat ik haar het stilzwijgen opleg!
Ging ze ergens anders zitten.
Als je blij bent dat je een zitplaats in de stiltecoupe hebt kan je dus ook gerust je mond houden. Als je het er niet mee eens bent schrijf je een brief naar de ns of je kiest voor een ander vervoersmiddel maar ga je niet de mensen aldaar lastig vallen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:09 schreef enchufa het volgende:
[..]
Het was ochtendspits, dus terecht!
Man, ik was al lang blij dat we een zitplaats hadden. Stiltecoupé. Wat bedenken ze de volgende keer, een fokcoupé?
Voor puisterige pubers die stiekem vurliefd zijn op dat sletje aan de andere kant van het pad en het niet durven te zeggen, maar er wel een topique voor openen!
In de stiltecoupé? Tering wat ben jij een mongool zegquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:11 schreef enchufa het volgende:
[..]
In een land van 17 miljoen mensen kun je geen stilte in de trein verlangen. Slapen doe je maar thuis!
Waarom moet ik me aanpassen omdat jij je niet aan de regels kan houden? Flikker toch op. De trein bestaat nog altijd voor het overgrote deel uit normale coupe's waar je mag praten wat je wilt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:11 schreef enchufa het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe doe jij dat, iemand het stilzwijgen opleggen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:05 schreef enchufa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |