Teringlijersquote:Geachte meneer '....',
De beantwoording van uw e-mail is vertraagd. Onze excuses hiervoor.
Door een technische storing is er ¤ 9,75 afgeschreven bij alle klanten die hun Mijn Postbankpas hebben vervangen met een nieuwe afbeelding. Dit wordt echter automatisch teruggestort.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Nou hij dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:08 schreef TheCoon het volgende:
Wow 9,75 wat je sowieso binnen een maand terug krijgt.
Who cares?
Ik zou dat ook ergerlijk vinden. Niet omdat ik dat bedrag niet kan missen, maar meer de gedachte dat als ze van iedereen een maand lang dat geld vasthouden, ze er oneigenlijk winst op maken. En dat zonder toestemming.quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:08 schreef TheCoon het volgende:
Wow 9,75 wat je sowieso binnen een maand terug krijgt.
Who cares?
mooi dat ze laatst bij mn vriendin 10 euro zomaar af hebben geschrevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 05:03 schreef GGMM het volgende:
Bij de Rabobank wordt er nooit zomaar geld afgeschreven.
Het gaat mij niet om die 10 euro, maar om het feit dat ze zomaar geld afschrijvenquote:Op zaterdag 4 april 2009 08:34 schreef Hyperdude het volgende:
Om 3 uur ´s nachts je druk maken over nog geen ¤10 die je ook weer terug krijgt.
Dat wordt nog een zwaar leven.
Zie je al licht aan het eind van de tunnel?
Is je zelf-ban alweer opgeheven? Tsk...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
Waar kun je dat nieuwe pasje ontwerpen trouwens?
quote:
http://www.ing.nl/particu(...)betaalpas/index.aspxquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
Waar kun je dat nieuwe pasje ontwerpen trouwens?
Dankje!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
http://www.ing.nl/particu(...)betaalpas/index.aspx
Ja die zoek ik dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Hyperdude het volgende:
Er is ook ergens een link voor oud-Postbank klanten zoals TS; dan hoef je niets te betalen
Precies!quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou dat ook ergerlijk vinden. Niet omdat ik dat bedrag niet kan missen, maar meer de gedachte dat als ze van iedereen een maand lang dat geld vasthouden, ze er oneigenlijk winst op maken. En dat zonder toestemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |