ja want ik kan niet goedkoop eten kopen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:24 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Klacht?
Volgens mij hoort dit in CUL, en anders ga je maar naar "de koperen hoogte".quote:
Dat kan dus niet. Als je eisen op restaurantniveau liggen zul je meer geld moeten uitgeven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Aangezien er mensen leven op deze aardbodem die wekelijks met zijn tweetjes rond kunnen komen van 25 euri het stuks
ben ik toch wel heeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe je dan nog normaal, gezond en lekker kunt eten zonder hormonaal besnuffelde eieren, vlees en groenten eh...
Is dit een verkapte doodsverwensing??????????????????quote:
Heul nie!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
TS is een beetje de weg kwijt lijkt wel
neuken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heul nie!
Doe us normaal man!!!!!!!???????
keej!quote:
Schuift niks natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
keej!
Waar en hoe laat?
En wat schuift ie?
Oooooh jawel.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Verdomd geef ik mijn lievelingszelfbedachte recept weg voor niks krijg je dit?
Batsen tieten en ....aargh nee zeg me dat de mensheid nog niet zo low gezonkt is..
Dat is een restaurant, geen dildoquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing??????????????????
Ofzoow?????
Het ging over eten wat moet ik nu met een koperen hoog geval?
jaja gewikkeld ik weet!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:45 schreef Siniti het volgende:
Maar dat recept is ook niet nieuw TS.
Mijn moeder maakt dit ook altijd met plakjes kaas en ham die om de witlof heen worden gewikkeld. En aardappelpuree met kaas erop ook nog is.
JAH!quote:
Die van ons is zaliger!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jaja gewikkeld ik weet!
Nee dit is mijn zelfbedachte zachte versie van witlof met kaas en ham!
Geloof mij tis zalig!
..en nu moet ik jaloers worden oid??????quote:
En wat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:52 schreef IHVK het volgende:
zhe-devill heeft weer eens een glaasje te veel op.![]()
Maar het is wel leuk altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |