Alles?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
HEUY WD!!!1
Hoe was het op het strand?
Kom je morgen naar Scheveningen? Ik betaal.
Haijjjquote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, jij bent niet echt arrogant.
Hbo en wo schrijven we met kleine letters, tenzij aan het begin van een zin.quote:
Hij gaat geneeskunde doen binnenkort, althans, dat wil hij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Zotheid, hoe durf je eigenlijk als HBO-scholier een erudiet imago na te streven getuige die foto in je fobo?
Uiteraard.quote:
Ik ben mijzelf alvast aan het acclimatiseren voor als ik straks op de uni zit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Zotheid, hoe durf je eigenlijk als HBO-scholier een erudiet imago na te streven getuige die foto in je fobo?
Hey Rrrrroderickk, waar heb jij dat overrrrhemd vandaan man. Echt vet gaaaaaaaafffff!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Zeg Jan-Pieterrr-Karrrrel, was 't gisterrrr nog leuk op de hockeyclub? Ja mieterrrrs gozerrr, heerrrrlijk gehockeyd en achterrr die minderrrrjarrrige kutjes aangezeten.
Vertel eens over jouw studie hete boy.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Emimich het volgende:
Opklimtuig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Marurk het volgende:
Hij gaat geneeskunde doen binnenkort, althans, dat wil hij.
Miettturs!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Fascination het volgende:
Zeg Jan-Pieterrr-Karrrrel, was 't gisterrrr nog leuk op de hockeyclub? Ja mieterrrrs gozerrr, heerrrrlijk gehockeyd en achterrr die minderrrrjarrrige kutjes aangezeten.
Ik begon op het vwo maar ik ben eerst afgedaald.quote:
In de uitverrrk... euhh m'n vaderrrrr heeft 'm uit Italie voor me meegenoooomen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:42 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hey Rrrrroderickk, waar heb jij dat overrrrhemd vandaan man. Echt vet gaaaaaaaafffff!
Emo-bui?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
Ik begon op het vwo maar ik ben eerst afgedaald.
Gescheiden ouders en zulks.
Nee, toch niet. Ik wil even naar Rotterdam om een tijdschrift te halen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik ben mijzelf alvast aan het acclimatiseren voor als ik straks op de uni zit.
Echt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
Overigens kan ik de reactie van Emimisch deels begrijpen, als ik zie wat voor tuig er op het hbo zit wil je niet dat ze de uni komen vervuilen.
Ik ruik je moeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |