Ja, en dan..?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef robster16 het volgende:
Ik wil toch even reageren op alle Laurens-bashers:
Één van de twee sowieso een Lionelnummer iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jamal of Luigiano gaat Hello van linonel richie zingen
Ja vind ik normaal. Het is de internetquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind jij het normaal dat er op een forum volkomen respectloos over mensen geschreven wordt dan?
Dat vind jij iets anders normaal dan ik.
'het' internetquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja vind ik normaal. Het is de internet
Mariekequote:1. I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
Ow kom op zegquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef robster16 het volgende:
Ik wil toch even reageren op alle Laurens-bashers:
Ik weet dat hij niet de beste zanger was, maar dat wist hij zelf ook. Ik snap ook eigenlijk niet waarom het hem persoonlijk aangerekend word dat hij steeds door ging. Ik geloof ook echt niet dat hij arrogant of verwaand is. Anders had iemand als Eva nooit iets met hem begonnen, dat zou dan matchen als water en vuur. Onzekerheid (zeker aangewakkerd door het feit dat je weet dat je de minste zanger bent) vertaald zich erg vaak in schijnbare arrogantie.
Ik weet bijna wel zeker dat als Laurens er had gestaan tegenover Roan, dat die laatste het veld had geruimd, want er kan veel over Laurens gezegd worden, hij zong in ieder geval niet vals. Zoals Roan al wel 2 weken op rij doet. Ik hoop dat hij snel het veld ruimt nu.
Verder vind ik het eigenlijk beneden alle pijl hoe sommigen grappen maken over de 2 kleine broertjes van Laurens. Het zijn kinderen, die toevallig meeleven met hun grote broer in een spannende talentenjacht. De namen die ze daarvoor naar hun hoofd geslingerd krijgen zeggen misschien meer over de mensen die zulke waanzin spuien dan over hoe zij als persoon zouden zijn...
Marieke?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Svensational het volgende:
Wat is er geschreven dan over de broertjes van Laurens? Ik heb dat niet gelezen iig.
[..]
Marieke!
Oh, je wist het wel, maar schreef het met opzet fout?quote:
Ja duh?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, je wist het wel, maar schreef het met opzet fout?
I know, maak me ook niet druk, maar wilde het wel even kwijt. Tis tenslotte ook maar gewoon een jongen met een droom, en die looks, die krijg je ook maar cadeau. Lijkt me erg vervelend als je mensen niet verder kijken dan dat, als je zelf meer wil.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach het is een forum. Maak je niet dikSnap je punt wel hoor, daar niet van, maar puh-lease
Idols 1!quote:
Nou ja, om 2 kleine jongetjes die hun broer komen aanmoedigen "parassietjes" te noemen vind ik toch wel n beetje ver gaan. En ja, tis "maar" t internet. Tis maar goed dat sommige mensen in t dagelijks leven niet zeggen wat ze hier wel heel normaal vinden om wereldkundig te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Svensational het volgende:
Wat is er geschreven dan over de broertjes van Laurens? Ik heb dat niet gelezen iig.
[..]
Marieke!
Ooow de zus van...quote:
Heeft ZIJ dat gezongen in Idols 1? Kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marieke!
Haha, uhm. nope. En nee, ik zat net ook niet te huilen toen die weg ging. Dat had iedereen al zien aankomen deze of volgende week (ook al had deze week Roan eerst weg gemoeten). Maar dat tot op het bot afkammen van mensen, ongeacht wie of wat vind ik niet kunnen. Kritiek, okay, maar kom op zeg. En ik weet dat ik beter tegen een muur kan praten, maar toch blijf ik t doen.quote:
Ja, dat vind ik ook stom idd, maar nogmaals, ik heb dat niet gezien dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nou ja, om 2 kleine jongetjes die hun broer komen aanmoedigen "parassietjes" te noemen vind ik toch wel n beetje ver gaan. En ja, tis "maar" t internet. Tis maar goed dat sommige mensen in t dagelijks leven niet zeggen wat ze hier wel heel normaal vinden om wereldkundig te maken.
Als je moderator zou zijn van dit forum, blijf je 24/7 bezig met het wijzigen van berichtenquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:03 schreef robster16 het volgende:
[..]
Haha, uhm. nope. En nee, ik zat net ook niet te huilen toen die weg ging. Dat had iedereen al zien aankomen deze of volgende week (ook al had deze week Roan eerst weg gemoeten). Maar dat tot op het bot afkammen van mensen, ongeacht wie of wat vind ik niet kunnen. Kritiek, okay, maar kom op zeg. En ik weet dat ik beter tegen een muur kan praten, maar toch blijf ik t doen.
Nu wel, is weg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook stom idd, maar nogmaals, ik heb dat niet gezien dus.
True, ben moderator op n ander forum. Ik zit soms te vaak in mijn rol. En ben te graag de wereldverbeteraar ben ik bang. Ik hou heel erg van een discussie, maar n beetje respect kan geen kwaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je moderator zou zijn van dit forum, blijf je 24/7 bezig met het wijzigen van berichten
Maar ja.. Roan en Laurens. Ik vind het toch een wereld van verschil. Laurens kan gewoon niet beter, terwijl Roan echt al veel beter heeft laten zien. Ja, ik weet dat die het nu 2 keer heeft verknald, maar toch
Vind hem ook knapper dan Laurens
quote:
quote:
Probeer je nou te laten weten dat je het triest vindt dat hij zich daar druk om maakt?quote:
Nou ja, druk, druk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer je nou te laten weten dat je het triest vindt dat hij zich daar druk om maakt?
Dat is toch echt wel de wereld op z'n kop zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |