abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67694722
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Marieke?
Idols 1!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_67694750
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Svensational het volgende:
Wat is er geschreven dan over de broertjes van Laurens? Ik heb dat niet gelezen iig.
[..]

Marieke !
Nou ja, om 2 kleine jongetjes die hun broer komen aanmoedigen "parassietjes" te noemen vind ik toch wel n beetje ver gaan. En ja, tis "maar" t internet. Tis maar goed dat sommige mensen in t dagelijks leven niet zeggen wat ze hier wel heel normaal vinden om wereldkundig te maken.
pi_67694772
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef Svensational het volgende:

[..]

Idols 1!
Ooow de zus van...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_67694776
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:54 schreef Svensational het volgende:
Wat is er geschreven dan over de broertjes van Laurens? Ik heb dat niet gelezen iig.
[..]

Marieke !
Heeft ZIJ dat gezongen in Idols 1? Kan ik me niet herinneren.
Noot noot.
pi_67694804
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Robster is het broertje van Laurens?
Haha, uhm. nope. En nee, ik zat net ook niet te huilen toen die weg ging. Dat had iedereen al zien aankomen deze of volgende week (ook al had deze week Roan eerst weg gemoeten). Maar dat tot op het bot afkammen van mensen, ongeacht wie of wat vind ik niet kunnen. Kritiek, okay, maar kom op zeg. En ik weet dat ik beter tegen een muur kan praten, maar toch blijf ik t doen.
pi_67694846
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:01 schreef robster16 het volgende:

[..]

Nou ja, om 2 kleine jongetjes die hun broer komen aanmoedigen "parassietjes" te noemen vind ik toch wel n beetje ver gaan. En ja, tis "maar" t internet. Tis maar goed dat sommige mensen in t dagelijks leven niet zeggen wat ze hier wel heel normaal vinden om wereldkundig te maken.
Ja, dat vind ik ook stom idd, maar nogmaals, ik heb dat niet gezien dus.
pi_67694855
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:03 schreef robster16 het volgende:

[..]

Haha, uhm. nope. En nee, ik zat net ook niet te huilen toen die weg ging. Dat had iedereen al zien aankomen deze of volgende week (ook al had deze week Roan eerst weg gemoeten). Maar dat tot op het bot afkammen van mensen, ongeacht wie of wat vind ik niet kunnen. Kritiek, okay, maar kom op zeg. En ik weet dat ik beter tegen een muur kan praten, maar toch blijf ik t doen.
Als je moderator zou zijn van dit forum, blijf je 24/7 bezig met het wijzigen van berichten

Maar ja.. Roan en Laurens. Ik vind het toch een wereld van verschil. Laurens kan gewoon niet beter, terwijl Roan echt al veel beter heeft laten zien. Ja, ik weet dat die het nu 2 keer heeft verknald, maar toch

Vind hem ook knapper dan Laurens
Noot noot.
pi_67694906
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:05 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook stom idd, maar nogmaals, ik heb dat niet gezien dus.
Nu wel, is weg.
pi_67695013
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als je moderator zou zijn van dit forum, blijf je 24/7 bezig met het wijzigen van berichten

Maar ja.. Roan en Laurens. Ik vind het toch een wereld van verschil. Laurens kan gewoon niet beter, terwijl Roan echt al veel beter heeft laten zien. Ja, ik weet dat die het nu 2 keer heeft verknald, maar toch

Vind hem ook knapper dan Laurens
True, ben moderator op n ander forum. Ik zit soms te vaak in mijn rol. En ben te graag de wereldverbeteraar ben ik bang. Ik hou heel erg van een discussie, maar n beetje respect kan geen kwaad

True, Roan had ik hoog op mijn lijstje staan voor de liveshows, maar t word iedere week minder. Ik begin me nu vooral te ergeren aan dat Charles Aznavour achtige trillertje in zijn stem. Bijzonder vervelend vind ik die. En van mij mag hij er snel uit!
pi_67695019
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:08 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nu wel, is weg.
thanx
pi_67695148
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef robster16 het volgende:

[..]

thanx
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:29:53 #237
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_67695319
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_67695384
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

zaterdag 4 april 2009 @ 00:43:26 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67695589
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Probeer je nou te laten weten dat je het triest vindt dat hij zich daar druk om maakt?
Dat is toch echt wel de wereld op z'n kop zeg
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_67695986
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Probeer je nou te laten weten dat je het triest vindt dat hij zich daar druk om maakt?
Nou ja, druk, druk. Ik heb er n mening over. En ik had ook niet verwacht dat mensen die serieus zouden nemen Maar ik ben m wel kwijt. hehe
  zaterdag 4 april 2009 @ 01:21:41 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67696197
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef robster16 het volgende:

[..]

Nou ja, druk, druk. Ik heb er n mening over. En ik had ook niet verwacht dat mensen die serieus zouden nemen Maar ik ben m wel kwijt. hehe
Nou, als je 'thanks' zegt omdat een mod het bericht heeft verwijderd, dan kun je toch wel van 'je ergens druk om maken' spreken. Maar je had gewoon gelijk. Helaas is het op het internet idd 'normaal' geworden dat je andere mensen voor vanalles en nogwat uitmaakt.
pi_67696413
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nja ten eerste omdat het gewoon uit een bericht gehaald is en dat hij daar inderdaad 'voor bedankt'.
Hoezo is dat de wereld op z'n kop?
pi_67696620
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja ten eerste omdat het gewoon uit een bericht gehaald is en dat hij daar inderdaad 'voor bedankt'.
Nou ja, dat verwijderen had voor mij niet gehoeven. T zou leuk zijn als mensen wat beter nadenken over wat ze zeggen, ook al is t "maar" t internet. Ook al weet ik dat t ijdele hoop is, anyway, let's move on. Laurens exit, wie volgt? Ik gok op Roan
  zaterdag 4 april 2009 @ 01:53:57 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67696646
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 01:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind dat je beter zo'n bericht - dat terecht verwijderd is - triest kunt vinden. Daarom vond ik jouw reactie op de persoon die er juist iets over zei 'de wereld op z'n kop'

Maar eigenlijk lullen we er al weer veel te lang over.

Rachel
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2009 @ 09:21:45 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67698399
Ook maar beginnen met kijken .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67698566
vond wel lachen dat laurens het in zijn afscheids/bedanktspeech steeds had over "wij"
Hij is toch geen koningin
pi_67700618
Zo net even de uitzending teruggekeken.... blijf het zeggen dat deze X-Factor editie het beste finaleveld heeft van alle eerdere edities van talentenjachten....

Mijn lijstje op basis van gisteravond:

1. Rachel.... ze raakt me elke week weer, zelfs met een nummer van Johhny Logan
2. Lisa.... steengoed gezongen ook

Deze twee dames zitten wat mij betreft zeker in de finale

3. Whatever.... Het dansje was truttig maar godsamme wat klinken die twee goed samen
4. Rev & Ros.... Dat je van een kwijlnummer nog iets leuks kunt maken

Ik denk dat een van deze groepen de derde finalist gaat worden

5. Luigiano.... leuk optreden, goed gerevancheerd voor vorige week

6. Irma....tja het raakt me niet wat ze doet, al is ze zeker een goede zangeres... maar ze is teveel van wat we al hebben in Nederland... en vocaal kan ze toch ook niet aan Glennis Grace tippen...

7. Roan... ik snapte eerlijk gezegd niet wat er vals aan was Maar ook hij weet me niet te raken

8. Jamal.... ik vond het minste optreden van Jamal tot nu toe... en hij zong de tekst ook gedeeltelijk verkeerd... het orgastische commentaar van Gordon was dan ook erg overdreven

9. Hester... stem goed maar jezusmina hoe kun je er in godsnaam als een dode vogel met mank pootje bij staan bij een vrolijk uptempo-nummer

10. Laurens.... beter als vorige week maar erg beperkt in zijn mogelijkheden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2009 @ 12:55:33 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67701579
Toch jammer dat niemand Lordi zong
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:04:17 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67701762
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 12:06 schreef TheVulture het volgende:

9. Hester... stem goed maar jezusmina hoe kun je er in godsnaam als een dode vogel met mank pootje bij staan bij een vrolijk uptempo-nummer
Inderdaad ja. Ik zie in de favorietenlijstjes haar bij een aantal mensen zelfs op nummer 1 staan. Sorry, maar dat vind ik echt een belediging voor Rachel en Lisa. Maar ja, smaken verschillen
pi_67702006
Sowieso jammer dat er altijd wordt teruggevallen op Johhny Logan, Ruth Jacott en Edsilia... waarom niet een keer Gente di Mare of Hallelujah, of een van de recente winnaars... zitten zoveel leuke liedjes tussen maar telkens hoor je dezelfde terug
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')