Die zou ik nog wel doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze horen er ook niet doos.Net alsof je te grote siliconen op een man zet. Zonder ziet het er zo uit.
[ afbeelding ]
Met een vetpercentage van onder de 2% blijft er van je borsten weinig over. Ergo siliconen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:28 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom lijken die tieten overal zo raar?Net of ze er niet horen
Mooi? Daar is ze al te gespierd man.. zie die biceps, traps en rug.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:51 schreef enchufa het volgende:
Dat tweede grietje van foto 1
Dit was haar before pic:
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kan een mens zijn om van zoiets moois in een fucking ugly freakshow te willen veranderen.
Daar vind ik nog niks mis mee, compleet niet te gespierd. Die eerste paar hoef ik ook niks van te hebben hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi? Daar is ze al te gespierd man.. zie die biceps, traps en rug.
Dat valt nog mee ja in vergelijking met sommige foto's... wel het uiterste voor een vrouw vind ik. Als er geen enkele ronding meer zichtbaar is, is het sowieso te extreem.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:51 schreef enchufa het volgende:
Dit was haar before pic:
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kan een mens zijn om van zoiets moois in een fucking ugly freakshow te willen veranderen.
De anabolen zijn naar d'r kut gezaktquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:14 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Check die bobbel daar in der broek.
ITS A TRAP!
Haar rug vind ik wel kunnen, armen zijn al veel té. En tsja dat hoofd daar kan ze niks aan doenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:51 schreef enchufa het volgende:
Dit was haar before pic:
[ afbeelding ]
Nou, dat is dan mooi, want wij kleine iele mannetjes ook niet van die opgepompte vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:17 schreef Tism het volgende:
Die vrouwen moeten helemaal niks hebben van kleine iele mannetjes die op FOK! posten!..
Lucky you.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:17 schreef Tism het volgende:
Die vrouwen moeten helemaal niks hebben van kleine iele mannetjes die op FOK! posten!..
Steroïden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:25 schreef troellie het volgende:
OMGWat een vreselijke foto's....Ligt het nu aan mij of krijgen ze ook allemaal zo'n vreemd hoofd??? Het is bijna geen vrouw meer, maar ook geen man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |