Ik heb niets tegen emoties tonen, ik vind het alleen schrijnend dat emotie steeds over rationaliteit heerst. Hetzij door de supporters, hetzij door de politiek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar meen je dat ze daar geen problemen hebben gemaakt? het feit dat je daar hier niets over hoort betekent niet dat ze niet kwaad zijn
Song 2 is een ultiem invulnummer, precies 2 minutenquote:
Het aanvallen van mensen etc. gaat uiteraard veel te ver. Maar het is toch logisch dat mensen treuren bij het dood gaan van hun club? als je dat niet snapt dan snap je niets van voetbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen emoties tonen, ik vind het alleen schrijnend dat emotie steeds over rationaliteit heerst. Hetzij door de supporters, hetzij door de politiek.
Haha, idd jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Song 2 is een ultiem invulnummer, precies 2 minuten
Treuren mag, maar dan ook nog gaan boycotten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het aanvallen van mensen etc. gaat uiteraard veel te ver. Maar het is toch logisch dat mensen treuren bij het dood gaan van hun club? als je dat niet snapt dan snap je niets van voetbal
Blijven toch sentimentele huilies over een spelletje waar ze achter een bal aan rennen voor veels te veel geldquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het aanvallen van mensen etc. gaat uiteraard veel te ver. Maar het is toch logisch dat mensen treuren bij het dood gaan van hun club? als je dat niet snapt dan snap je niets van voetbal
Wat boycotten? Roda of de nieuwe club?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Treuren mag, maar dan ook nog gaan boycotten.
Op zich te begrijpen, maar logisch nadenkend zou iedereen tot de conclusie moeten komen dat 't iig financieel niet realistisch is om die twee clubs te laten voortbestaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |