i know. Blijft een intrigerend clipje. Of is het intrigrerend. Nou ja. Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nog niet eens de ranzigste screens geplaatst
Wist niet wat ik zag de eerste keer. Bizar gewoonquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:37 schreef Dandelion het volgende:
[..]
i know. Blijft een intrigerend clipje. Of is het intrigrerend. Nou ja. Dat dus.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ook eens thuis aanbeland! "Tipsy" vind ik wel een mooi woord in deze.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! deze van Joss Stone hoor je niet vaak. Relaxte plaat
Ik zeg prima !quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
plaatje
Ja, er ontbreekt 'iets', maar goed
Wat is dat iets dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
afbeelding, je weets
quote:
* Dandelion al weer nuchter is. Ofzo. Tijd voor nieuwe fles rose denk ik...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ik ben nog in een iets betere staat dan dat...
Komt doordat ik een cimg- met size-tag heb gebruiktquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
uh? is dat nieuw dat een plaatje meegequote wordt?
Zolang Nikki maar geen megahit wordt, is alles best.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:41 schreef broer het volgende:
Ik lees net dat Dio de nieuwe Megahit is. Goed bezig. De zendercoördinator is nog niet weg of ze kiezen alweer voor kwaliteit!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ook eens thuis aanbeland! "Tipsy" vind ik wel een mooi woord in deze.
Schavuit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt doordat ik een cimg- met size-tag heb gebruikt.
Mwah, topics volquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zolang Nikki maar geen megahit wordt, is alles best.
*proest*quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Oh, gut nou je zegt. Nu snap ik ook waarom ik aan de was moest denken bij dat plaatje.
teringquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrijdagnachtquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef MarijeH het volgende:
Welke nacht is leuker de vrijdag nacht of de zaterdagnacht?
Alsof Nikki daar verandering in kan brengen hier.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef Sersjee het volgende:
Mwah, topics vollezen lekkerder weg dan topics vol
Tja, boehoehoe wij zijn niet asociaal. Nou blijf dan van de tv af met je asociale kop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag ze ook en besloot toen de tv maar uit te zetten.
Nu onderschat je Nikkiquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:47 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof Nikki daar verandering in kan brengen hier.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb nog even AGT aangezet. Zodadelijk de Pfaffs kijken. Weer terug tijdens de Freaknacht.
Tot straks!
Iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, boehoehoe wij zijn niet asociaal. Nou blijf dan van de tv af met je asociale kop.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb nog even AGT aangezet. Zodadelijk de Pfaffs kijken. Weer terug tijdens de Freaknacht.
Tot straks!
Kom ik weer met mijn steen. WTF is AGT?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
Tot straks!
Asteroids Galaxy Tourquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kom ik weer met mijn steen. WTF is AGT?
En dan loop ik te klagen da'k morgen om 10.00 en zondag om 08.45 op de club verwacht word...quote:
hou op, hou opquote:
Dat is uitslapenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan loop ik te klagen da'k morgen om 10.00 en zondag om 08.45 op de club verwacht word...
Dat vind jij. Ik haat ochtenden.quote:
quote:23-00
Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook Mix)
Maxïmo Park - The Kids Are Sick Again
2MANYDJS - Magnificent Romeo
Elle Bandita - Poison She
Starsailor ft Brandow Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Dizzee Rascal ft Calvin Harris - Dance Wiv Me
The Virgins - Rich Girls
Röyksopp - Happy Up Here
De Staat- The Fantastic Journey Of The Undergrond Man
Lucky Fonz III - Summer Day
Grace Jones - Pull Up To The Bumper
The Kooks - Do You Wanna
Psies. Dan is al dat stof ook ff wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Prima!
Want wat snachts valt valt overdag niet...
quote:
Ik zeg remix!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Damn, Rudy idd ! 't begin heeft wel wat weg van MGMT - Kids
Great minds think alikequote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hij is goed inderdaad
![]()
Al doet-ie me nu ik eraan denk wel een beetje denken aan MGMT - Kids.
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds 15 graden hier in Maastricht. http://www.buienradar.nl/ Stukkie warmer dan in de rest van 't land.
quote:
Vrij kansloos iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:33 schreef Sersjee het volgende:
Slim, keihard zuipen als je gesloopt bent. Dan weet je tenminste zeker dat je niets aan je zaterdag hebt,
Dan kun je idd de dag erna zéker een kruis in je agenda zettenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:33 schreef Sersjee het volgende:
Slim, keihard zuipen als je gesloopt bent. Dan weet je tenminste zeker dat je niets aan je zaterdag hebt,
Meen ik welquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet? leuke vrolijke plaat om mee wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |