Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeeeeeeee kut werd net gebeld, wat had ie te vertellen tegenLaurens
?
Ach, Wendyquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whaha ja idd die heb ik idd ook niet gehoord
eerst Rachel toch? (zei Cornald tenminstequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
na de reclame loeitjaano
Soapiequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*
Maar niet als zanger
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*
Maar niet als zanger
Bij de backstagequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat doet die daar eigenlijk, heeft nog geen woord gezegd
Ook in de showbizz zijn goede schoonmakers best handigquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet als zanger
Ik vond het echt geniaalquote:
als een dries roelvinkquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet als zanger
Nah en al kiezen ze zelf, dan nog is het niet altijd de juiste keuze (zie Irma)quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat blijft het ontzettend kut dat ze niet hun eigen liedjes mogen uitkiezen. Wat een groot nadeel zeg
Die kop van hem fuctioneert inderdaad prima als dweil.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef MuddyWaters het volgende:
[..]
Ook in de showbizz zijn goede schoonmakers best handig
Irma had toch zelf uitgezochtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat blijft het ontzettend kut dat ze niet hun eigen liedjes mogen uitkiezen. Wat een groot nadeel zeg
laat buuv eva je maar niet horenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die kop van hem fuctioneert inderdaad prima als dweil.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vond Erik toch wel veel leuker dan Laurens. Of zou het komen omdat ik nu ouder ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |