samenvatting:quote:Als je in de adresbalk van FF iets intypt, ga je automatisch naar het eerste resultaat van Google (de I'm lucky functie). Dit is niet in te stellen en staat los van dat ding rechtsboven.
EDIT: Natuurlijk wordt er eerst gekeken of de website stiekem niet bestaat, maar de DNS van UPC is nu dus zo ingesteld dat hij de UPC zoekwebsite terugkrijgt ipv de melding dat de website niet bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Banzaiaap op 03-04-2009 20:47:52 ]
Google staat al tijden als standaardzoekmachine en toolbars, die moet ik nie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef Ascendancy het volgende:
Ts kan geen standaardzoekmachine installeren en gebruikt tevens toolbars [ afbeelding ]
Dan krijg je ook geen UPCquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:33 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Google staat al tijden als standaardzoekmachine en toolbars, die moet ik nie.
GAST! Ik weet heus wel hoe een browser werkt hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen UPC
TS gebruikt firefox, maar snapt eigenlijk helemaal niet wat een browser is.
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat altijd upc search is, of course.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Jullie snappen het juist niet
Als je in de adresbalk van FF iets intypt, ga je automatisch naar het eerste resultaat van Google (de I'm lucky functie). Dit is niet in te stellen en staat los van dat ding rechtsboven.
Kijk de editquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:45 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat dat altijd upc search is, of course.
Maar wat in FF zit is toch heel anders... en handigerquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je geen autoaanvullen in Firefox? In Opera zit dat wel en dan kan je instellen dat als je een naam intypt hij er automatisch www. en .com/nl/org wat je wil er achter zet als je ctrl+enter doet.
Dat kan met opera ook. Als ik g apen doe, zoek ik met Google naar apen, w apen met Wikipedia, i apen met Imdb etc.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar wat in FF zit is toch heel anders... en handiger
Stel je wilt het wikipedia-artikel over apen hebben, typ je in: 'wikipedia apen' en je krijgt het. Wil je naar het fok forum typ je 'fok forum' in en je gaat er naartoe enz. Dus iets heel anders dan automatisch .com oid erachter zetten.
Je snapt het nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat kan met opera ook. Als ik g apen doe, zoek ik met Google naar apen, w apen met Wikipedia, i apen met Imdb etc.
Toch blijft Opera beterquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet
Typ in de Opera adresbalk eens 'christenunie' in, als je dat in FF doet ga je naar de website van de christenunie. Typ je 'Alberto checkt de park' in dan krijg je een topic over Alberto te zien... Dus niet vooraf ingesteld
quote:UPC heeft voor haar abonnees een service gelanceerd die het navigeren op internet ondersteunt. In plaats van een standaard foutmelding, toont de navigatieservice je de meest relevante zoekresultaten. Zo helpen we je snel en gemakkelijk te vinden wat je zoekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |