Verder eens met klacht en username.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
HAHAHA jaaa inderdaad, SURE I can!!
Mensen die, als het iets minder gaat met een bedrijf, gaan zeuren over reclameuitgavenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net zag ik voor het eerst de reclame van TNT, hebben ze daar uberaubt geld voor?
Dat ze eerder gaan investeren in goede bezorgers, denk dat dat de kern is van het bedrijf stumper.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die, als het iets minder gaat met een bedrijf, gaan zeuren over reclameuitgaven
Reclame is natuurlijk ook alleen bedoelt als het al goed gaat met een bedrijfZo van, ja, nu hebben we genoeg geld, laten we het uitgeven
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat bij de post de postbode nog altijd de grootste "reclame" is. Als die de post goed bezorgt, hebben de mensen (klanten) sneller een positievere mening over TNT dan met zo'n stomme commercieel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen die, als het iets minder gaat met een bedrijf, gaan zeuren over reclameuitgaven
Reclame is natuurlijk ook alleen bedoelt als het al goed gaat met een bedrijfZo van, ja, nu hebben we genoeg geld, laten we het uitgeven
Dat is wel zo... maar zo'n reclame kost ook niet zoo veel dat de service van een bedrijf ineens flink omlaag moet, dat is omdat het bedrijf geen marktpositie meer heeft enz. Daarbij heeft een bedrijf altijd budgetten voor verschillende onderdelen, die dan vaak collectief verlaagd worden, belangrijke dingen (als reclame) zullen echt niet zo snel verdwijnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat bij de post de postbode nog altijd de grootste "reclame" is. Als die de post goed bezorgt, hebben de mensen (klanten) sneller een positievere mening over TNT dan met zo'n stomme commercieel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |