abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67686037
Net zag ik voor het eerst de reclame van TNT, hebben ze daar uberaubt geld voor?
SURE we CAN!

SURE we CAN!

Post 2 keer kwijt: SURE we CAN!

vrijdag 3 april 2009 @ 19:52:30 #2
139330 TNA
For the stars that shine
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:52:44 #3
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_67686064
"Wij bezorgen het wanneer u het wil!" ... NIET MEER GRAAG?
pi_67686075
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef TNA het volgende:

[..]

HAHAHA jaaa inderdaad, SURE I can!!
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:53:51 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67686114
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

HAHAHA jaaa inderdaad, SURE I can!!
Verder eens met klacht en username.
pi_67686154
Je was ook zo snel man, damn
pi_67686877
CNCR
pi_67686913
Eens met username.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_67686956
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Net zag ik voor het eerst de reclame van TNT, hebben ze daar uberaubt geld voor?
Mensen die, als het iets minder gaat met een bedrijf, gaan zeuren over reclameuitgaven

Reclame is natuurlijk ook alleen bedoelt als het al goed gaat met een bedrijf Zo van, ja, nu hebben we genoeg geld, laten we het uitgeven
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:20:06 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67686969
terechte klacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67687167
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Mensen die, als het iets minder gaat met een bedrijf, gaan zeuren over reclameuitgaven

Reclame is natuurlijk ook alleen bedoelt als het al goed gaat met een bedrijf Zo van, ja, nu hebben we genoeg geld, laten we het uitgeven
Dat ze eerder gaan investeren in goede bezorgers, denk dat dat de kern is van het bedrijf stumper.
pi_67687469
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat bij de post de postbode nog altijd de grootste "reclame" is. Als die de post goed bezorgt, hebben de mensen (klanten) sneller een positievere mening over TNT dan met zo'n stomme commercieel.
ROBODEMONS..................|:(
pi_67687688
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:34 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat bij de post de postbode nog altijd de grootste "reclame" is. Als die de post goed bezorgt, hebben de mensen (klanten) sneller een positievere mening over TNT dan met zo'n stomme commercieel.
Dat is wel zo... maar zo'n reclame kost ook niet zoo veel dat de service van een bedrijf ineens flink omlaag moet, dat is omdat het bedrijf geen marktpositie meer heeft enz. Daarbij heeft een bedrijf altijd budgetten voor verschillende onderdelen, die dan vaak collectief verlaagd worden, belangrijke dingen (als reclame) zullen echt niet zo snel verdwijnen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 22:02:56 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67690974
In dat filmpje komen ze dan met zo'n verhaal; als het minder snel hoeft, hoeft het ook minder te kosten.

De waarheid is; de snelheid van de normale pakket- en briefbezorging is de laatste paar jaar stukken minder geworden, er wordt geen volgende-dag-bezorging meer gerandeerd en de kosten zijn steeds met de maximaal getolereerde stap omhoog gegaan. Waar het dus straks naartoe gaat, is dat je tegen het gewone tarief niet meer de volgende dag je post bezorgd krijgt, maar daarvoor een speciaal tarief gaat betalen.

Stiekem ga je dus een stuk meer betalen als je de kwaliteit van vroeger wil en voor de normale prijs krijg je langzamer post.

Post naar Duitsland sturen, da's pas een ramp. duitsland-nederland duurt soms een week, andersom 2 dagen of zelfs de volgende dag! Waarom? Omdat TNT zijn eigen slome apparaat in Duitsland inschakelt en andersom gebruikt men de Duitse post. Dan kan het wel snel icm goedkoop.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')