Wie zegt dat er iets mis is met vakkenvullers?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat TS juist inziet dat hoe vager de taakomschrijving, hoe minder je doet vaak...
Wat is er trouwens mis met vakkenvullers? Jij zou het wel leuk vinden om naar de AH te gaan en alles zelf uit het magazijn te halen?
Ben je een beetje dom ofzo?
Omdat je geen vet salarist krijgt en het niet de slimste zijn is het geen echte baan? Of waarom denk jij dat het geen echte baan is?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wie zegt dat er iets mis is met vakkenvullers?
Het is alleen geen echte baan.
mechenical?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:23 schreef dubidub het volgende:
* dubidub , Trainee Mechenical Engineering meldt
geen idee, wat danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben dus "Sales & process engineer". Daar valt nog wel iets van te maken.
Maar wij hebben ook "Business unit manager" Lekker vaag begripIemand die een gok wil doen wat het is?
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken hoop ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef leolinedance het volgende:
Maar wij hebben ook "Business unit manager" Lekker vaag begripIemand die een gok wil doen wat het is?
Je bedoelt werving?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef wojiao het volgende:
ik geef de schuld aan de totale waanzin van recruitment in deze tijd...
Ik weet het ja, hij zit hier nl. op de afdeling. Maar vertel maar dan als jij het denkt te weten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook wel bedenken hoop ik?
Ik zou eens solliciteren voor Topic Kicking Consultant, je bent een High Potential op dat gebied.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef leolinedance het volgende:
Niet solliciteren op een managementfunctie. Die krijg je toch niet. Ja misschien bij de Mac...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:26 schreef Rpol het volgende:
Probleem is met al die dure termen. Ik als bijna afgestudeerde durf gewoon eigenlijk nergens op te soliciteren. Wat moet ik direct met een management functie als niet afgestudeerde broekie dat net komt kijken denk ik bij al die vacatures.
Wat is het probleem daarmee? Ik wilde dezelfde klacht hier plaatsen. In plaats van een nieuw topic gebruik ik daar liever een bestaand topic voor, wel zo efficiënt he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:27 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik zou eens solliciteren voor Topic Kicking Consultant, je bent een High Potential op dat gebied.
We preboard those passengers who are in need of special assistance.....CRIPPLESquote:
Aan de andere kant doe jij zelf nu hetzelfde, arrogant doen over jou eigen skills en anderen onder jezelf zetten. Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, sommige managers verdienen daadwerkelijk het woord niet. Ik ben dan wel niet echt een manager, echt een techneut, maar ik kan sommigen met gemak vervangen qua kwaliteiten. En maar wapperen met hun visitekaartjes en dure PDA's.
Tja niet elk bedrijf is een kleine organisatie, grotere bedrijven hebben dat nou eenmaal nodig. Jij hebt het meer over een platte organisatie structuur wat je graag zou willen zien:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:06 schreef Stekelbees het volgende:
Veel bedrijven falen tegenwoordig toch omdat elke manager een manager en nog een managende manager boven zich heeft, enz.
quote:Een platte organisatiestructuur (ook bekend als horizontale organisatiestructuur) verwijst naar een organisatie met weinig tot geen tussenliggende managementlagen tussen de werknemers en de managers. Het idee is dat goedopgeleide werknemers productiever zijn wanneer ze meer direct betrokken zijn bij besluitvormingsprocessen, in plaats van wanneer hen nauwlettend leiding wordt gegeven vanuit vele managementlagen.
Deze structuur is in het algemeen slechts mogelijk in kleinere organisaties of individuele afdelingen binnen grotere organisaties. Als de afdeling gegroeid is tot een kritieke grootte, dan kunnen organisaties een gestroomlijnde structuur handhaven, maar niet een complete platte manager-staf-relatie behouden zonder dat dit invloed heeft op de productiviteit. Bepaalde financiële verantwoordelijkheden kunnen ook een meer conventionele structuur vereisen. Sommige theorieën gaan er van uit dat een platte organisatie meer traditioneel hiërarchisch wordt naarmate de productiviteit toeneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |