en daarna ben je je geitenwollensokken gaan uitwassen en heb je lekker een sjekkie gerookt onder het genot van een Ravi Shankar plaat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef tonja het volgende:
Heb maar een briefje opgehangen boven de rochel, of ie dat niet meer wil doen
Is het verstandig om dan een helm op te zetten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:13 schreef Hetiszover het volgende:
Volgende keer dit zeggen:
Hey ahbap, benimle bırak. Sen tükürmek gerekir ve bir fahişe bir oğlu vardır.
Hij was niet in mijn appartement. En bovendien ik heb al vaak de turkse bouwvakkers van dezelfde aannemer hier over de vloer gehad. Als ze willen jatten gaan ze niet werken. En dat waren aardige mannen. Dit was een wat oudere man, zeker van de 'oude stempel' ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Als ik jouw was, zou ik maar even kijken of al je spullen er nog liggen. Die Turk probeerde je gewoon te af te leiden, om vervolgens met jouw spullen er mee vandoor te gaan.
De tekst op het briefje is:quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
en daarna ben je je geitenwollensokken gaan uitwassen en heb je lekker een sjekkie gerookt onder het genot van een Ravi Shankar plaat?
Niet dat ik de illusie heb dat het helpt.quote:No spitting!!
------------
Niet spugen in het trappenhuis!!!!!!!!!!!
----------------
Hoe asociaal kan je zijn!!!
Gooi em maar door Google Translate.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Is het verstandig om dan een helm op te zetten?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gooi em maar door Google Translate.
dit komt er uit.quote:Hey man, laat me. U moet spuwen, en een prostituee heeft een zoon.
Misschien kwam je zo seniel over dat hij dacht dat je in jezelf praattequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan doe je niet net of je niets hoort en ziet. Dat is gewoon raar.
Dat durf ik heul nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:27 schreef Emimich het volgende:
Een lullig briefje plakken
Had dan een tekening gemaakt van een varken met groot 'ALLAH' erboven.
Mee eens, en dan vind ik een trappenhuis in een portiekwoning ook nog eens geen openbare plek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vind in 't openbaar spugen sowieso zo'n zinloze en ranzige kutgewoonte.Waarom doen lui dat in hemelsnaam?
Dat lijkt me dan toch wel weer een enigszins buiten proportionele maatregel. En iets teveel moeitequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |