Sorry hoor... Maar het lijkt mij verdomde sterk dat advocaten gewoon dat dood leuk zo zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:03 schreef jkoelemeijer het volgende:
ook heb ik een paar advocaten gesproken maar die zagen er geen zaak in omdat een abn amro veel sterker staat en zichzelf helemaal ingedekt heeft.
Klopt helemaal. Ik dacht uit jouw eerdere post op te maken dat als TS niet op tijd zou betalen, de hele schikking weer van tafel was. Dat is niet zo. waarschijnlijk bedoelen we hetzelfde, dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
De tijd van het inhoudelijk ingaan op de kwestie is toch voorbij aangezien ze hebben geschikt? Dan hoeft er alleen nog maar betaald te worden, maar als dat niet gebeurt staat het de ABN vrij om nakoming te vorderen.
30,000 euro hopelijk!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:19 schreef Roi het volgende:
Bizar...
Ik heb wel het gevoel dat de TS een aantal dingen nog achterhoud.
En wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef jkoelemeijer het volgende:
even een update..
De bank heeft zijn helft terug gestort op mijn rekening voor het resterende bedrag wilde de bank geen betalingsregeling treffen , ja wel een regeling maar binnen twee maanden terug betalen dus dit was onmogelijk.. dus doorgestuurd naar de deurwaarder.... met hen waren twee mogelijkheden of 1000 euro per maand aflossen want alleen de rente was al 450 in de maand of mijn huis verkopen waarvan ik de hypotheek ook bij de abn heb lopen...... dus in deze tijd je huis verkopen is nog meer verlies lijden....
gr
ik ga proberen om mijn hypotheek te verhogen maar dat gaat niet lukken omdat ik eigen zaak heb ben ik bang...quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:36 schreef jkoelemeijer het volgende:
even een update..
De bank heeft zijn helft terug gestort op mijn rekening voor het resterende bedrag wilde de bank geen betalingsregeling treffen , ja wel een regeling maar binnen twee maanden terug betalen dus dit was onmogelijk.. dus doorgestuurd naar de deurwaarder.... met hen waren twee mogelijkheden of 1000 euro per maand aflossen want alleen de rente was al 450 in de maand of mijn huis verkopen waarvan ik de hypotheek ook bij de abn heb lopen...... dus in deze tijd je huis verkopen is nog meer verlies lijden....
gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |