abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67684566
Nu het volgende wat ik vorige week heb meegemaakt. Na drie dagen van storing bij de abn amro met het programma tradebox voor beleggen kon ik die dagen zo goed als geen orders in geven om opties te verkopen ik kon me steeds niet inloggen dus dan maar bellen en wachten op een medewerker die me wel wilde helpen kortom veel tijd verloren en veel geld, want men weet optiespremies lopen snel af.Vrijdag was weer een dag van storing. Ik gaf per ongeluk opdracht tot het doen van een order die normaal niet uitgevoerd zou kunnen worden omdat ik er de bestedingsruimte niet voor had. nu is deze order uitgevoerd en ik dacht dit zal wel weer een storing zijn zo heb ik de hele dag aan zitten klooien en aan en verkopen gedaan verder weinig gelet op de waarde ervan omdat ik dacht dat het niet met echt geld was vanwege de storing.
Nu raad u het al maandag kijk ik op mijn rekening waar ik niet rood kan staan en er staat -60.000 dus het was echt geld waar mee ik mee belegd had en verloren. Op mijn rekening is nooit een bedrag gestort door de abn, maar nu wel door de abn afgetrokken, nu na een week heb ik nog steeds geen duidelijkheid of ik dit moet betalen, heeft iemand hier ervaring mee??????? help aub. ik ben nu 29 en dan in 1 dag een schuld hebben van 60000 is wel heel dramatisch.

mvg josko

[ Bericht 0% gewijzigd door jkoelemeijer op 03-04-2009 19:59:09 ]
pi_67684703
Geen verstand van tradebox, maar wil wel graag weten hoe dit afloopt.

Ben benieuwd
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_67684851
En als het goed was afgelopen had uiteraard ook gemeld bij de ABN dat het een foutje was en ze hun geld terug mogen hebben .

"Per ongeluk" 60.000 beleggen, uhuh .
I was an atheist until I realized I was God
pi_67684874
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:07 schreef jkoelemeijer het volgende:
Nu is deze order uitgevoerd en ik dacht dit zal wel weer een storing zijn zo heb ik de hele dag aan zitten klooiein en aan en verkopen gedaan verder weinig elet op de waarde ervan omdat ik dacht niet met echt geld aan het beleggen te zijn vanwege de storing.
Opzich wel klote dat je zoveel bent verloren, maar deze zin vind ik wel erg vreemd, de hele dag zitten klooien omdat je dacht dat het niet om echt geld ging?
  Redactie Frontpage vrijdag 3 april 2009 @ 19:17:55 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67684906
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef kastanova het volgende:
En als het goed was afgelopen had uiteraard ook gemeld bij de ABN dat het een foutje was en ze hun geld terug mogen hebben .

"Per ongeluk" 60.000 beleggen, uhuh .
Het kan Ik heb ooit eens een rekening van 25 euro willen betalen en zette er 25000 euro neer Rekening kon niet betaald worden, dus is uiteindelijk gecanceled thank god
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_67685631
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef InnocentFR het volgende:
Opzich wel klote dat je zoveel bent verloren, maar deze zin vind ik wel erg vreemd, de hele dag zitten klooien omdat je dacht dat het niet om echt geld ging?
Dat vraag ik mij ook af
pi_67685752
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef InnocentFR het volgende:

[..]

ja mijn bestedingsruimte was er niet naar mijn ordere werden wel uitgevoerd ik denk oh grappig zal wel foutje zijn en zal niet goed zijn dus heb in totaal 500 dagopties gekocht en die waren waardeloos afgelopen die dag had er verder niet naar om gekeken omdat er al drie dagen zoveel storing was had ik het idee het gewoon foutje was niet bij nagedacht dat het om echt geld ging
pi_67685797
"Karma"
pi_67685817
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Het kan Ik heb ooit eens een rekening van 25 euro willen betalen en zette er 25000 euro neer Rekening kon niet betaald worden, dus is uiteindelijk gecanceled thank god
ja dat had bij mij ook moeten gebeuren maar is dus niet zo gegaan, die orders hadden nooit uitgevoerd kunnen worden!!! ik mag niet eens 1 euro rood staan. nu wacht ik al een week in onzekerheid en de bank zegt na 50 keer gebeld te hebben;u krijgt een brief van ons, onze juridsche afdeling is ermee bezig
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:48:31 #10
159841 Dzy
It is I
pi_67685905
.... wat? Allereerst is het misschien handig om je verhaal met leestekens en hoofdletters te verblijden en daarna moet je je misschien eens afvragen of je niet beter gewoon je internetverbinding kunt opzeggen... maar goed. Ik hoop van harte dat je je geld terug gaat krijgen maar verwacht er niet al te veel van. Ik denk ook niet dat als het wel goed was gegaan dat je dan naar de bank was gegaan van: dit was niet de bedoeling. Risicovrij beleggen
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:51:23 #11
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_67686019
Begin maar vast te sparen
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:02:21 #12
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_67686414
De TT is trouwens fout. Moet zijn "Gebruiker tradebox maakt fouten." De TB voert alleen maar opdrachten uit.
pi_67686533
das wel mooi klote
pi_67686609
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef glasbak het volgende:
De TT is trouwens fout. Moet zijn "Gebruiker tradebox maakt fouten." De TB voert alleen maar opdrachten uit.
Normaal worden deze opdrachten afgekeurd want ik mag niet rood staan en heb geen kredietfaciliteit, dus wat je niet hebt kun je niet opmaken toch?
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:12:04 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67686718
Misschien is het pakken van een pistool met tien kamers en drie keer de trekker overhalen veiliger TS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67687722
en als het andersom was geweest en je stond 60k in de plus?

Niettemin erg zuur voor je.

(maar dan nog, opdrachten opgeven op je echte rekening die je niet wil is natuurlijk niet slim)
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:51:08 #17
103012 Nies
Die hekse
pi_67688085
Omdat je eerst denkt dat je niet met echt geld bezig bent is het grappig en koop en verkoop je maar een hoop
Doen ze bij ABN Amro hele dagen hoor. Echt geld afwisselen met nepgeld, gewoon, voor de spielerei.

A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_67688135
Het is gewoon vreemd dat die order uitgevoerd is, natuurlijk. Ik ben benieuwd waar ze bij ABN-AMRO mee komen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_67690292
Dat de juridische afdeling er mee bezig is lijkt me niet echt hoopgevend voor TS.
pi_67690366
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:44 schreef DIJK het volgende:
Dat de juridische afdeling er mee bezig is lijkt me niet echt hoopgevend voor TS.
Eerlijk gezegd, denk ik dat ze nattigheid voelen. Waarom zou de juridische afdeling zich hiermee bezighouden als het wél zou kloppen?
pi_67690460
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:46 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, denk ik dat ze nattigheid voelen. Waarom zou de juridische afdeling zich hiermee bezighouden als het wél zou kloppen?
Dat niet. Maar als ze het er zo bij zouden laten zitten hoefde de juridische afdeling zich er ook niet mee bezig houden. (om te kijken wat de opties zijn) Gewoon een standaard briefje met excuses ICT probleempje ofzo was dan ook genoeg geweest.
pi_67690469
Late 1 april-grap ... Dit kun je niet serieus menen, toch ?

Ik ben wel benieuwd.

"Een vergissing van de bank in uw nadeel..."
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_67690721
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:48 schreef DIJK het volgende:

[..]

Dat niet. Maar als ze het er zo bij zouden laten zitten hoefde de juridische afdeling zich er ook niet mee bezig houden. (om te kijken wat de opties zijn) Gewoon een standaard briefje met excuses ICT probleempje ofzo was dan ook genoeg geweest.
Ik denk dat ze de jurisidische afdeling hebben ingeschakeld, juist om te zien of ze dit daadwerkelijk kunnen maken.
pi_67691755
als er niks op die rekening staat en je hebt geen dekking vanuit je effectenportefeuille dan is je vbr ook nul.
in dat geval heeft aab, ondanks alle stommiteiten van ts, ook wel degelijk fouten gemaakt.
pi_67692828
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Weazer het volgende:
als er niks op die rekening staat en je hebt geen dekking vanuit je effectenportefeuille dan is je vbr ook nul.
in dat geval heeft aab, ondanks alle stommiteiten van ts, ook wel degelijk fouten gemaakt.
Dat denk ik dus ook ik word al een week aan het lijntje gehouden en kan dus met mijn rekening niks doen jammer genoeg ook niet beleggen terwijl de beurzen afgelopen dagen behoorlijk gestegen zijn. Normaal gesproken als je geld gestort krijgt wat niet van jouw is moet je dat terug betalen maar in dit geval heb ik nooit iets gestort gekregen dus ben heel benieuwd naar maandag.Het voelt niet fijn als ik mijn saldo opvraag en je ziet -60000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')