Dat voorhoofdquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef Agiath het volgende:
wtf, dat kapsel, die mascara.
En dan dat kamperwijf: " volgens mij is het geen homo"
[ afbeelding ]
Het feit dat jij iemand voor homo uitmaakt is echtquote:
screenshot van pc-stream?quote:
Mischien dat hij er wat van jou kan lenenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Luiheid het volgende:
Welk haar
Die 3 schaamhaartjes achter op zn kop?
Ik zeg 'KLASSENFOTO' uit groep8 ofzo!quote:
Hij kookt nu toch al?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
Kijk ook even de aflevering waar hij kookthttp://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=65910/page=1
Daar loopt is als een wijf met hoge hakken
De ironie, de zoete ironie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ts is daarentegen wel homo.
Is dat zo? Heb TV niet aan.quote:
hij had wel een schort aan in de vorm van een jurk ofzo.quote:
Bij zo'n gast je nog afvragen of die homo is. Kom op man, hoeveel bewijs heb je nog nodigquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Bwhehe we hadden het gister in de SC ook over die gast. Is een schoolgenoot van Florian_ geweest![]()
[ afbeelding ]
En dat zeg jij?quote:
Nee.quote:
Hij leek ook wel een aardige gozer, alleen dat kapsel is zo over de topquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Hij is best aardig hoor. Beetje extravagant, dat dan weer wel.
Nachtvlinder ook echt. Zou ie dat ook op z'n CV hebben staan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Bwhehe we hadden het gister in de SC ook over die gast. Is een schoolgenoot van Florian_ geweest![]()
[ afbeelding ]
Welk jaar zat je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Middelbare school?
Edit: Ja dus. Ik zat bij jou op school
Ja. Soms is het wel leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nachtvlinder ook echt. Zou ie dat ook op z'n CV hebben staan?
Heb zowaar net5 aanstaan nu.. Heb dit programma nog nooit gekeken. Ze koken voor elkaar en geven cijfers?
Weet niet precies in welk jaar hij zat toen ik daar ook zat eigenlijk.. Ben er 4 jaar geleden vanaf gegaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |