Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef Skaff-a het volgende:
Of jij bent je oog voor kwaliteit verloren
zou ik er nog bijhoren daar ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Krijgen we dadelijk de PUB Kaste. Heb nu al medelijden met ze.
Die is inderdaad op komst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Krijgen we dadelijk de PUB Kaste. Heb nu al medelijden met ze.
Hahahaha, je lijkt Emmimich welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
Iedereen, want iedereen is liev![]()
![]()
Kaste 2:
Alle KLB bazen (lees: sukkels) hihihihi
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
ja. blijkbaar is mn schaduwaccount ontdektquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat liiszle was gestopt met cu2
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.quote:
Kusje, kopje, kroelkroel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
Jij valt overal tussen wal en schip nu.quote:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 wordquote:
ja. kut dit zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij valt overal tussen wal en schip nu.
neuh. mij te kut.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Inderdaad, je had beter kunnen wachten totdat de kaste van Emimich weer was vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Het begint met ambitie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Skaff-a het volgende:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 word
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
Het zit diep.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit diep, Emi?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen, ik ga u allen verlaten voor het bier*
Een fijne avond nog.Peace bro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hou 'm hard he!Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |