Kakkers zijn vaak ook strontvervelend. Arrogant volk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat korsballen topic is wel mieters zeg!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eeeeeen de spaken van de wielen van de velgen van de banden van de remmen van de ketting van de trapper van de bagagedrager van Piet van pa, zijn zojuist gepasseerd.
Heb geen zusje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Daar koop ik je moeder EN je zusje van.
Dat ben ik ook. En toch doe je aardig tegen me.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kakkers zijn vaak ook strontvervelend. Arrogant volk.![]()
Naar alle waarschijnlijkheid gaat het ook nog een behoorlijke tijd kosten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe zijn jullie nog steeds bezig met die boeken
Vaag, ik kreeg volgens mij zijn eigen rekening...quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Marurk het volgende:
Oh, bij mij zei die dat hij vanmiddag de gegevens zou mailen, aangezien het geld overgemaakt zou moeten worden naar de rekening van zijn huisgenote die nu niet thuis was, o.i.d.
Oh ja, en hij wil liever niet splitten zegt ie.Hij wil de 90 euro in een keer hebben.
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.quote:
WAD DE FACKD?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Marurk het volgende:
Ik zit er serieus aan te denken om van de koop af te zien.![]()
Dan maar 40 euri's meer.
quote:
Anatomieboeken. Psychiatrie en nog een zwets.quote:
Deed jij nou MBO?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb hier boeken die honderden euro's kosten.
Neee.quote:
Nah, jij bent niet echt arrogant.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. En toch doe je aardig tegen me.
Ik doe UNIquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
Tevens: falers die mbo/hbo/wo met hoofdletters spellen. Paupers!
Moet dat niet dan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tevens: falers die mbo/hbo/wo met hoofdletters spellen. Paupers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |