*meldtquote:
vooruit..quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:51 schreef kurk_droog het volgende:
Lis, ik zal niet in en uitlopen. Sorry
Nu jij nog.quote:
willen we ZIENquote:
Hey bio, Je kan niet zeggen dat ik na mijn maandban nog dezelfde ben. Ik ben nu beter en kan ook serieus zijnquote:
Ja, je mag nu naast de chauffeur zitten in het busje. Goed voor jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hey bio, Je kan niet zeggen dat ik na mijn maandban nog dezelfde ben. Ik ben nu beter en kan ook serieus zijn
Geef het maar toe...
Vraag remlof danquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, je mag nu naast de chauffeur zitten in het busje. Goed voor jou!
Ja, zal 'm zo bellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag remlof danHij zal zeggen dat ik nu goed bezig ben.
Je kan tegenwoordig niet buiten op internetquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef Hetiszover het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen trouwens
snap ik. kom maar langsquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet buiten op internet
Waar woon je?quote:
Je wil toch niet zeggen dat je nu op een terras op je mobiel aan het fokken bent hequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig niet buiten op internet
Hoog ja?quote:
Duurquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu op een terras op je mobiel aan het fokken bent he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsselstein.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
DuurEn anders zou ik dat ook niet doen. Nee, ik lig te bakken in de zon met mijn laptop op schoot.
Duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Onderquote:
ik zweef zo boven utrechtquote:
3000 kilometer is me iets te ver.quote:
Ik nietquote:
hihi. bijna.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had mijn kaart verkeerd omZat ik toch in de buurt
ik weet datquote:
wat, zit je in Italie of wat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
3000 kilometer is me iets te ver.
Je houdt het nog tegoed.
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-04-2009 19:05 ]quote:
Nee, ergens in Scandinavië.quote:
Die van Maikuuul is leukerquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet lachen, elke keer dat ik hem hoor.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 03-04-2009 19:05 ]
de hele dag buiten zitten is ook teveel van het goede hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef Hetiszover het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen trouwens
Hahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet lachen, elke keer dat ik hem hoor.
Wtottheesleyyyy!quote:
Bel de politie!quote:
Nou, doei hequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
De PUB-SC is veel leuker dan die van KLB.
Pizza eten?quote:
Hahaha, schijnbaar was je insignificant.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Skaff-a het volgende:
Zie mij ook niet in de kastes staan. Wat een faler die Emimich
Wat een faalhaas eerste klas.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:33 schreef Emimich het volgende:
De PUB-SC is veel leuker dan die van KLB.
Iemand?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Hetiszover het volgende:
- jal0eziie is een ziiekte,, veel beterschap biitchjjs
- Ik H0u Van Me Haterz,, Ze Maken Me Reputatiie H0ger Dan Me Status..
- Wiil Je Het T0ch Pr0beren? K0m Me C0nfronteren,, Ik Heb Al Maanden Ziin 0m Je 0uders Te C0ndoleren..
- Mensen Tegenw0ordiig Spelen Gangster,, D0en Alleen St0er 0p Me MSN Venster.. Draaii Je 0m En Ik Lach Je Uiit.. Dus Bij Deze WUHAHAHAHAHA!!
Paf V0or De Haterz,, Paf V0or De Praterz,, Fuck De R0delaars Met Hun Fuckiing Verhaaltjjs..
V0lg Je Me 0f V0lg Je Me Niiet,, Als Je Me V0lgt V0lg Je De Gevl0gen Vriiend..
- Praatjjs Vullen Geen Gaatjjs Dus Breng Diie BlaBlatjjs Naar Je Eiigen Domme Maatjjs.. Ik Heb Je N0oiit Gem0gen,, Zeii Ik Van Wel Dan Heb Ik Kk Hard Gel0gen..
- Ik Zweer 0p Mijn Graf,, Diit Spel Maak Ik Af,, De Pijn Diie Ik Niiet Weg Kan Sp0elen,, Krijg Jij 100x Harder Te V0elen!!
- K0ntenliikkers Gaan Tegenw0ordiig N0g Diieper Dan Zetpiillen..
= Ik Heb Geen WC-Papiier N0diig.. Heb Gen0eg Biillenliikkers..
- Jal0eziie Is Een Ziinl0ze Em0tiie Biitch!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef Hetiszover het volgende:
Wat een faalhaas eerste klas.
Of jij bent je oog voor kwaliteit verlorenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, schijnbaar was je insignificant.
ik dacht dat liiszle was gestopt met cu2quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Hetiszover het volgende:
- jal0eziie is een ziiekte,, veel beterschap biitchjjs
- Ik H0u Van Me Haterz,, Ze Maken Me Reputatiie H0ger Dan Me Status..
- Wiil Je Het T0ch Pr0beren? K0m Me C0nfronteren,, Ik Heb Al Maanden Ziin 0m Je 0uders Te C0ndoleren..
- Mensen Tegenw0ordiig Spelen Gangster,, D0en Alleen St0er 0p Me MSN Venster.. Draaii Je 0m En Ik Lach Je Uiit.. Dus Bij Deze WUHAHAHAHAHA!!
Paf V0or De Haterz,, Paf V0or De Praterz,, Fuck De R0delaars Met Hun Fuckiing Verhaaltjjs..
V0lg Je Me 0f V0lg Je Me Niiet,, Als Je Me V0lgt V0lg Je De Gevl0gen Vriiend..
- Praatjjs Vullen Geen Gaatjjs Dus Breng Diie BlaBlatjjs Naar Je Eiigen Domme Maatjjs.. Ik Heb Je N0oiit Gem0gen,, Zeii Ik Van Wel Dan Heb Ik Kk Hard Gel0gen..
- Ik Zweer 0p Mijn Graf,, Diit Spel Maak Ik Af,, De Pijn Diie Ik Niiet Weg Kan Sp0elen,, Krijg Jij 100x Harder Te V0elen!!
- K0ntenliikkers Gaan Tegenw0ordiig N0g Diieper Dan Zetpiillen..
= Ik Heb Geen WC-Papiier N0diig.. Heb Gen0eg Biillenliikkers..
- Jal0eziie Is Een Ziinl0ze Em0tiie Biitch!!
Kaste 1:quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Krijgen we dadelijk de PUB Kaste. Heb nu al medelijden met ze.
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef Skaff-a het volgende:
Of jij bent je oog voor kwaliteit verloren
zou ik er nog bijhoren daar ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Die is inderdaad op komst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Hahahaha, je lijkt Emmimich welquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
Iedereen, want iedereen is liev![]()
![]()
Kaste 2:
Alle KLB bazen (lees: sukkels) hihihihi
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
ja. blijkbaar is mn schaduwaccount ontdektquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat liiszle was gestopt met cu2
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.quote:
Kusje, kopje, kroelkroel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
Kaste 1:
![]()
Kaste 2:
Jij valt overal tussen wal en schip nu.quote:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 wordquote:
ja. kut dit zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij valt overal tussen wal en schip nu.
neuh. mij te kut.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Inderdaad, je had beter kunnen wachten totdat de kaste van Emimich weer was vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, de overgang van PUB naar KLB is niet erg goed getimed, liiszle.
Het begint met ambitie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Skaff-a het volgende:
Hmmm, persoonlijk vind ik dat ik in kaste 1 hoor. Maar het is jou kaste indeling dus denk gerust nog even na over het feit of het kaste 1 of 2 word
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef Hetiszover het volgende:
Het zit diep.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Alleen als je een foto met een sultanapop die je haar op eet in je fobo zet.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven noem je zo iemand een Marokkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit diep, Emi?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen, ik ga u allen verlaten voor het bier*
Een fijne avond nog.Peace bro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hou 'm hard he!Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |