Wen er maar aan, nu je eenmaal een 'status'quote:
Een status en twee trouwe volgelingen. I'm going places!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wen er maar aan, nu je eenmaal een 'status'hier hebt, kom je er nooit meer vanaf
Klopt wel ja... Ze lijken allemaal steeds mooier te worden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef sinadO het volgende:
Maar ligt het nou aan mij of worden de meisjes steeds mooier ook? Toen ik nog jong was (tja...) waren ze niet allemaal zo mooi...
Mijn pa zegt altijd dat er steeds meer mooie vrouwen komen naar mate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Klopt wel ja... Ze lijken allemaal steeds mooier te worden.
Nee het verschil is gewoon groter omdat je zelf aftakeltquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef sinadO het volgende:
Maar ligt het nou aan mij of worden de meisjes steeds mooier ook? Toen ik nog jong was (tja...) waren ze niet allemaal zo mooi...
Multivlaai reclame kan heul niet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken bij de TT, met dat irritante kind die al die vlaaien wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |