bitterkoekjes vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Dr. Pepper smaakt naar die vieze bitterkoekjes.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef cherrycoke het volgende:
compliment 1 73 kcal per glas Niet moeilijk, ze hebben twee jaar geleden de helft van de suiker eruitgehaald
compliment 2 Dr.Pepper is lekker moet ik vaker doen en daardoor de lekkere smaak van vroeger compleet vernaggeld.
hahaha ïk moest laggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef jongewatdefakk het volgende:
Kan je in ieder geval weer even tegen je vriendjes opscheppen dat je Dr. heb laten squirten.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Veel slechter kan een OP toch niet zijn
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef cherrycoke het volgende:
ik vandaag wat anders nemen dan Cherrycoke want die was op zij de mevrouw in de plus
ik Dr.Pepper megenomen
ik maak die fles open als ik thuis kom ik hoort het al SSSTtttt ik probeer nog die dop terug te doen te laat SHIT naar buiten rennen maar al te laat alles spoot eruit als een dikke squirt t-shirt nat vloer kleeft en de fles is half leeg
klacht Dr.Pepper die squirt
klacht 2 t-shirt en broek nat
klacht 3 fles half vol ( wel positief blijven)
compliment 1 73 kcal per glas
compliment 2 Dr.Pepper is lekker moet ik vaker doen
Oh ja, dat dus. Wat een kut-op. Doe daar eens snel wat aan TS.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
zo beter?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dat dus. Wat een kut-op. Doe daar eens snel wat aan TS.
Kan makkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
Klopt ja en erg irritant. Meestal denk ik er aan, maar soms vergeet ik het en is m'n hele toetsenbord nat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
Standaard bij Dr Pepper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |