Je mag best Engels praten maar ga Nederlandse namen niet expres gebrekkig uitspreken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zo eensch met TS.
Vooral met reclames van bv dance evenementen hebben ze daar flink last van.
Oja en die kut reclame van Lipton.
Praat gewoon NL of pleur lekker op naar een of andere bananen republiek!!![]()
Denk toch van nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Burdie het volgende:
Joh, over 100 jaar spreekt niemand nog Nederlands.
Ga eens met je tijd mee!
Vertalen ze Yolante dan ook naar Pocahontas?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:12 schreef jongewatdefakk het volgende:
Roffe shit toch.
[ afbeelding ]
John Smith
Je gaat toch geen stijlfouten maken als je klaagt over taalgebruik?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:10 schreef Ritmo het volgende:
Maar je gaat toch geen Nederlandse namen op z'n Engels uitspreken als Nederlander zijnde?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:17 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Je gaat toch geen stijlfouten maken als je klaagt over taalgebruik?
Kun je het verschillen tussen "vis" en "vies" al horen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef diamant het volgende:
Zelf ben ik spaanstalig opgevoed en ik ondervind dagelijks het probleem van TS.
[...]
Waarom praat je zo gek? Dit topic gaat over mensen die namen of woorden overdreven Engels uitspreken, jij post gewoon een Engelse zin met Nederlandse woorden. Iets totaal anders. Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:41 schreef Skeletor het volgende:
OMG zooooooo true... I hate it when mensen speak Dutch op z'n English...
Go huil about it, why don't you....quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom praat je zo gek? Dit topic gaat over mensen die namen of woorden overdreven Engels uitspreken, jij post gewoon een Engelse zin met Nederlandse woorden. Iets totaal anders. Slaat nergens op.
Johntje Smith.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:12 schreef jongewatdefakk het volgende:
Roffe shit toch.
[ afbeelding ]
John Smith
Johnny..quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:05 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Johntje Smith.
I fok horses.
Pardon?
Yes, paarden.
En hoe spreken jullie het dan uit?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:42 schreef superworm het volgende:
Bij ons in de straat woont een gozer, die heet Keith. Dat moet je van hem uitspreken als KIJT. Als je Kieth zegt, wordt-ie pissig
wat wil je dan..hyve is in het Engles trouwens Hive..niet hyve..kan je dan al eigenlijk geen moer meequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef keienlegger het volgende:
Ik vind de vervoeging van Engelse woorden in het Nederland eigenlijk veel erger nog...
Ik google
Jij googlet
Wij google-en
etc.
waar is de stam? het fokschaap snapt er ook al niets meer van. voltooiddeelwoord moet dan maar "gegoogle-ed" worden? ugh...
google, hyven, i-pod-ten, wii-en, playstationen, gamen, montignakken, etc
verschrikkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |