Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden, dan mag je weer op vakantie....nog even volhouden
Zo schreef hij het:quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders duikt hij er wel een weekend in? Maar ehm, geen werk en toch in dienst blijven? JdM lijkt mij toch echt niet een filantroop te zijn....
Dus tijdelijk ontslagen en wellicht later weer in dienst.quote:Zoals het er nu naar uitziet blijf ik voor Talpa werken, heb alleen de komende tijd ff een tijdje vrij,
Wat heb je toch tegen Liesjequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....
Heb je dat documentje wat ik gepost heb gelezen? Over die ww aanvraag?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo schreef hij het:
[..]
Dus tijdelijk ontslagen en wellicht later weer in dienst.
Heb ik gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je dat documentje wat ik gepost heb gelezen? Over die ww aanvraag?
Totale leeghoofdigheid.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen Liesje![]()
Liesje is gewoon Liesje, ieder wijf wil aandacht
Maar als dat zo zou zijn, dan voel je daar toch niets vanquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Totale leeghoofdigheid.
Sorry, kan er niets beters van maken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef APK het volgende:
Zal ik dan een clipje in de groep gooien voor iedereen die geen aandacht nodig heeft?
Euh, ja!![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zes maanden die shit van liesje ondergaan....
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou hem ook in z'n ballen kunnen schoppen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |