abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67678738
Ja hoor de G20 top is er weer. En zoals gewoonlijk, lullen Merkel en Sarkozy in hun eigen taal.

Ik hoor Balkenende toch ook geen Nederlands praten? Die gaat toch ook over op het Engels?

Nog een voorbeeldje: Laatst een Fransman in een hotel gezien. Begint die pauper gewoon Frans te lullen, bij de balie. Wordt die Fransman nog kwaad ook, omdat het meisje achter de balie 'm niet verstond.

Klacht: Fransen en Duitsers die zich niet willen/kunnen aanpassen.
pi_67678766
Que?
pi_67678778
Kankermoffen
Stinkfransoozen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_67678782
Frans Duijts .
pi_67678800
Goede klacht.
pi_67678809
Duitsers hebben nog mooie auto's en lekker bier. Fransen echter...

Echt idioot ja dat ze een aan de eigen taal aangepaste lessenaar hadden.
pi_67678814
Ik had weer eens een 5.4 voor duits
pi_67678906
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef Arcturus het volgende:
Ik had weer eens een 5.4 voor duits
Jij zit nog op school
pi_67678915
Wij als klein land hebben ons aan te passen. Wat is er erg aan om jezelf te verrijken door een andere taal te leren? Zo doe je leuke contacten op in het buitenland hoor *wenkbrauwwiebel*
Frans
I would go along with someone like you
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:38:12 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_67678919
Alles wat Frans is of met Frankrijk te maken heeft.
pi_67678959
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef Liefste. het volgende:
Wij als klein land hebben ons aan te passen. Wat is er erg aan om jezelf te verrijken door een andere taal te leren? Zo doe je leuke contacten op in het buitenland hoor *wenkbrauwwiebel*
Frans
Tief op.

Fransen denken dat de hele wereld hun taal leren dus leren ze geen een andere taal. En omdat wij toevallig een klein landje zijn moeten wij over 9000 andere talen leren? Ze kunnen opkankeren leer gewoon Engels
pi_67678997
Als ik Balkenende zo hoorde, dan had hij het ook gewoon beter bij Nederlands kunnen houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67679010
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja hoor de G20 top is er weer. En zoals gewoonlijk, lullen Merkel en Sarkozy in hun eigen taal.
Dat doen ze niet alleen omdat ze hun moedertaal uiteraard beter beheersen maar ook omdat men de identiteit van de eigen taal wilt behouden. Daarom werd bijvoorbeeld ook koningin Beatrix een aantal jaren geleden tegen haar wil opgedrongen toen ze een speech hield in het Europees Parlement om hem in het Nederlands te houden.
pi_67679039
Ik haat Fransen en Duitsers. Ze moeten ook alles nasychroniseren. Vooral die moffen. Elke film wat daar in de bioscoop komt, moet en zal in het Duits.

Stupid Krauts!!!!!!!!
pi_67679073
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:

[..]

Tief op.

Fransen denken dat de hele wereld hun taal leren dus leren ze geen een andere taal. En omdat wij toevallig een klein landje zijn moeten wij over 9000 andere talen leren? Ze kunnen opkankeren leer gewoon Engels
Dat 'Fransen kunnen geen Engels!' is zo overrated. Oké, het komt vaker voor dan in Nederland. En in een klein pittoresk dorpje kan boer François inderdaad geen Engels, maar ik denk dat de gemiddelde boer Harm ook niet verder komt dan 'ai downt knowh'. Franse jongeren leren best Engels en dan hebben ze zo'n schattig Soko-accent

Frans is overigens een zeer mooie taal
pi_67679078
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef Siniti het volgende:

[..]

Jij zit nog op school
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:43:52 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67679094
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat Fransen en Duitsers. Ze moeten ook alles nasychroniseren. Vooral die moffen. Elke film wat daar in de bioscoop komt, moet en zal in het Duits.

Stupid Krauts!!!!!!!!
Das Gesicht
pi_67679127
Scheizeeeeeeeeeeeeeeee..

Merde..........
pi_67679134
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Liefste. het volgende:

[..]

Dat 'Fransen kunnen geen Engels!' is zo overrated. Oké, het komt vaker voor dan in Nederland. En in een klein pittoresk dorpje kan boer François inderdaad geen Engels, maar ik denk dat de gemiddelde boer Harm ook niet verder komt dan 'ai downt knowh'. Franse jongeren leren best Engels en dan hebben ze zo'n schattig Soko-accent

Frans is overigens een zeer mooie taal
Ik ben 6 jaar achter elkaar op vakantie geweest in Frankrijk. Ik heb welgeteld 1 man ontmoet die Engels kon. En dat was nog belabberd Engels ook.
pi_67679145
Duitsers.
Roken is lekker
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:46:23 #21
237059 Twerk
The Spurs
pi_67679170
Wir haben es auch wirklich nicht gewusst.. wissen Sie was Ich meine?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67679305
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Liefste. het volgende:

[..]
Franse jongeren leren best Engels en dan hebben ze zo'n onverstaanbaar accent
pi_67679347
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik ben 6 jaar achter elkaar op vakantie geweest in Frankrijk. Ik heb welgeteld 1 man ontmoet die Engels kon. En dat was nog belabberd Engels ook.
Ik ben eigenlijk al heel lang niet meer in Frankrijk geweest
Wel ooit jonko's gesmoked met mensen uit Marseille
In Italië is het overigens erger, de enige die daar Engels spreken zijn de conductrices om je te beboeten.
pi_67679587
Duitsers zijn over het algemeen aardige mensen. Fransen zijn gewoon a-sociale teringlijers.
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 3 april 2009 @ 16:03:35 #25
237059 Twerk
The Spurs
pi_67679699
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:59 schreef valek het volgende:
Duitsers zijn over het algemeen aardige mensen. Fransen zijn gewoon a-sociale teringlijers.
En Berlijn is ook veel toffer dan Parijs.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')