Nu al toeter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
[..]
ben nu al toe aan mijn 3e biertje en ben de dag begonnen met champagne dus ik zal de dag wel toeter eindigen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
Nee de studiogasten zijn nog slimmerquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Bizar, in Vlissingen schijnt het op het moment ver onder de 10 graden te liggen, dikke mist enzo, terwijl het hier in Goes (20km verder) nog een graad of 18 is...
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
Bij de megahit denk ik alvast aan het ergste.
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allen
Dat is geen erge keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast Dioquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.
Tja, daar zijn ze wel vaker goed in tochquote:
alles is beter dan allian clarkquote:
Wel goed, maar toch ook wel laat eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!![]()
(Al heb ik hem al bijna weer te vaak gehoord.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |