Wacht even. Leuk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef -Hans- het volgende:
OJa, het bad en stofzuigen komt een ander keer wel
nu echt ff weg.
Ja dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik hoop daar ook opquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megaaaaahhhiittt!!! Rich Girls!![]()
![]()
![]()
Maar minstens net zo funkyquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
De originele versie is stukkie langzamer![]()
Google werkt niet bij hullie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
Dat zou super zijn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Vind het drie keer niks...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zou super zijn!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Nop, collega was wel gegaan, maar alleen voor de showcase bij een frans radiostation...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Was jij nu woensdag ook in Brussel of niet?
Ja, echt fantastisch idd ! 's avond een lekkere pizza in de oven en het dan in de zon opetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
Goed plan; altijd lekker op je balkonnetje zo'n witbiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |