quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
In slaap gevallen op het bankje in de zon?quote:
Of de tuin stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ik neem aan dat ie met dit weer niet 's middags in bad gaat liggen.
Damn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
Trouwens, net even buiten geweest
Weet niet hoe warm het bij jullie is maar hier geeft de temperatuur 25 graden celcius aan![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciteren
Wacht even. Leuk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef -Hans- het volgende:
OJa, het bad en stofzuigen komt een ander keer wel
nu echt ff weg.
Ja dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik hoop daar ook opquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megaaaaahhhiittt!!! Rich Girls!![]()
![]()
![]()
Maar minstens net zo funkyquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
De originele versie is stukkie langzamer![]()
Google werkt niet bij hullie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |