Hehe. Google werkt ook niet in The Ekdome dus, of hij was te lui om 't op te zoeken....quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weet ik het, Ekdom kwam met dat verhaal
Jup en nog niet eens super vaak gedraaidquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja dat zou fantastisch zijnHeerlijk zomerplaatje
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoop daar ook opDat kan 3FM mij wel kado doen in mijn laatste stageweek
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga er vantussen! Was een mooie dag vandaag van half 11 tot nuNu terras op en een pilsje
Dan luister ik alleen nog maar KinkFM of KX radio... Blèh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef themauster het volgende:
ik voel aan mijn wateren dat Dio de nieuwe megahit wordt en als dat zo is dan luister ik alleen nog maar naar de Arbeidsvitaminen,EW,MYA en The sense of dance
Liedje is wel aardig, maar het is de laatste tijd wel erg veel Pinkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
Mja, beetje teveel gehoord de laatste tijd...
Als dat het geval is dan doe ik graag met je meequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef themauster het volgende:
ik voel aan mijn wateren dat Dio de nieuwe megahit wordt en als dat zo is dan luister ik alleen nog maar naar de Arbeidsvitaminen,EW,MYA en The sense of dance
idd Alain Clark is wel echt heel triest. Dan hoor ik liever Dio. Waarom wordt eigenlijk alles van die alain megahit. Toch niet omdat het wordt gezien als goede muziek hoop ik...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
Niet naar 3fm luisteren omdat er een paar keer een bepaald liedje voorbij komt.
Maar wel luisteren als Again Clark de MH is?
Roel, leg jij het even uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef Dandelion het volgende:
idd Alain Clark is wel echt heel triest. Dan hoor ik liever Dio. Waarom wordt eigenlijk alles van die alain megahit. Toch niet omdat het wordt gezien als goede muziek hoop ik...
Vorige week heb ik gezegd dat ik 3FM nog 1 kans geef met de megahitquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
Vind Alain stiekem wel okquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Dandelion het volgende:
op naar het terras!
Dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef Numbie het volgende:
Bier nog niet in huis, dus denk dat ik dat eerst maar eens ga halen...
Al hoewel, heb nog wel paar flesjes goede wijn liggen
Tof !quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
haha ik werd net genoemd op Radio Noord dat ik met een laptop in de tuin lag te luisteren hehe en dat alleen maar omdat ik naar op twitter zei dak in de tuin lag naar radio noord te luisteren hehe
Nostalgiequote:
Vroeger...quote:
quote:
Jup! vooral het eind vind ik wel sterk. " Yeah....... YEAH !!!!!!!! "quote:
ben nu al toe aan mijn 3e biertje en ben de dag begonnen met champagne dus ik zal de dag wel toeter eindigenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag allen hier!
Heerlijk, net even in het zonnetje een biertje gepakt![]()
Nu een (hopelijk) heerlijke taart maken
Whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef borisz het volgende:
Om 13.00 aan het bier, wat is het leven soms dramatisch.
Nu al toeter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
[..]
ben nu al toe aan mijn 3e biertje en ben de dag begonnen met champagne dus ik zal de dag wel toeter eindigen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
Nee de studiogasten zijn nog slimmerquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Bizar, in Vlissingen schijnt het op het moment ver onder de 10 graden te liggen, dikke mist enzo, terwijl het hier in Goes (20km verder) nog een graad of 18 is...
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
Bij de megahit denk ik alvast aan het ergste.
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allen
Dat is geen erge keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast Dioquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.
Tja, daar zijn ze wel vaker goed in tochquote:
alles is beter dan allian clarkquote:
Wel goed, maar toch ook wel laat eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!![]()
(Al heb ik hem al bijna weer te vaak gehoord.. )
Jawel, ze zijn nu bezig met de bekendmaking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet
Sirolf: toch niet dio he?
WHAAAAAAT ?! Treurig treurigquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, het is Dio geworden...
themauster, Numbie en -Hans-, tot over een week!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn nu bezig met de bekendmaking.
quote:
Hehehe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
themauster, Numbie en -Hans-, tot over een week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |