Avond Jimbo !quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en vorige keer had ik zogenaamd nog wel geen smaak
[..]
mogguh
Alain clark was ook een leuke MH ja , ik ben aleen heeeeeel blij dat we eindelijk van Pokerface van 2weken geleden af zijn, wat een kut plaat blijf ik dat vinden
Ayo !
maar wat zij zegt hoort 3FM wel te draaien en niet Dio en die andere rappers dat hoor bij 538quote:
Je voelt je zeker weer jeugdig als je die clip ziet....?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje viel bij Tijdmachine pas vrij laat, maar bij deze ging dat een stuk sneller. Misschien ook wel vanwege die toffe clip.
AAR was ook tofquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Jimbo !![]()
Liever duizend keer pokerface dan de crap van de afgelopen weken
Jij wilt saaie singer/songwriter crap horen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef themauster het volgende:
[..]
maar wat zei zegt hoort 3FM wel te draaien en niet Dio en die andere rappers dat hoor bij 538
Nee hoor singer/songwriter niet maar wat 3voor12 en MYA s,avonds draaien dat moet meer overdagquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij wilt saaie singer/songwriter crap horen?![]()
![]()
Jij wilt poezelige zeikliedjes als Maria Mena horen?![]()
![]()
Daar is Skyradio voor![]()
Ik ben met je eens dat die rappers eigenlijk op 538 thuis horen maar Dio vind ik gewoon wel leuk, goede muziek en op de tekst let ik niet te erg
quote:
jaja ik zag het net ook ik typte te vlugquote:
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben met je eens dat die rappers eigenlijk op 538 thuis horen maar Dio vind ik gewoon wel leuk, goede muziek en op de tekst let ik niet te erg
Is de muziek van The Madd? Die zijn wel tof ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!
Tijdmachine vond ik ook goed en daar had The Madd niets mee te makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!
Ja, ik hoop dan ook dat er 'n instrumentale versie van deze single uitkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is de muziek van The Madd? Die zijn wel tof ja.
Goh, je meent 'tquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijdmachine vond ik ook goed en daar had The Madd niets mee te maken
Nog even geduld...quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb trouwens al een nieuw topic klaarstaan![]()
Kleine Nirvana kopiequote:
TV tunes zijn leukquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
The Fear!
TZ, jij mag em van mij (als ik 'em heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |