Mooie tijd om de zon op te zoeken.quote:
Nu bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op die ene leuke plaat. Want die draait zo soms wel eens.
Een voordeel, slechter dan de laatste tijd kan het toch niet worden volgens mij...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwt of ze wel een keer een zinnige megahit hebben gekozen voor komende week.
Eerste hit op Googlequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat typ je vast niet uit je hoofd in met al die accenten.
quote:Google aast op Twitter
Digital & Games - door Redactie op 03-04-2009 @ 10:54
Google is in de laatste onderhandelingsfase om microblogsite Twitter over te kopen. Website Techcrunch meldt dat op basis van anonieme bronnen dichtbij de onderhandelaars. Over de prijs is nog niets bekend, maar Techcrunch gaat er van uit dat die 'ver, ver boven' de 250 miljoen dollar ligt.
Een overnamedeal met Facebook, dat 500 miljoen dollar had geboden, ging in november niet door. Dat bod is niet helemaal te vergelijken met de Google-onderhandeling, omdat de transactie deels in - overgewaardeerde - Facebook-aandelen zou plaatsvinden, terwijl Google van plan zou zijn in keiharde munt uit te keren.
Twitter heeft wereldwijd miljoenen gebruikers die de wereld in berichten van maximaal 140 tekens laten weten wat hen bezighoudt.
Zou niet verkeerd zijn, alleen al vanwege de capaciteit die Google heeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
Twitteraars opgelet! Waarschijnlijk wisten jullie het al maar toch:
[..]
Chantal Kreviazuk - Leaving on a Jetplane.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
Kan iemand even posten wie/wat dit is? Kan niet op 3fm.nl hier
Ben ik ook ergens goed inquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
Nee hoor, Ed is ergerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
quote:
Hehehe, ik voel me vereerd dat ik het niet benquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciterenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef -Hans- het volgende:
uit de wind en in de zon, heerlijk ! zelfs net even in slaap gevallen op het bankje
JIj valt in het niets bij Roel. Roel is azijnzeiker nr 1 van dit topic , heeft op alles wel commentaar. Snap niet dat hij nog de radio aan heeft staan op 3fmquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe, ik voel me vereerd dat ik het niet ben
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
Ik heb alleen nog maar positief gepost in dit topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
We moeten die topics toch volkrijgen hè.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We moeten die topics toch volkrijgen hè.
Waar is Hans trouwens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
In slaap gevallen op het bankje in de zon?quote:
Of de tuin stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ik neem aan dat ie met dit weer niet 's middags in bad gaat liggen.
Damn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
Trouwens, net even buiten geweest
Weet niet hoe warm het bij jullie is maar hier geeft de temperatuur 25 graden celcius aan![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciteren
Wacht even. Leuk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef -Hans- het volgende:
OJa, het bad en stofzuigen komt een ander keer wel
nu echt ff weg.
Ja dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik hoop daar ook opquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megaaaaahhhiittt!!! Rich Girls!![]()
![]()
![]()
Maar minstens net zo funkyquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
De originele versie is stukkie langzamer![]()
Google werkt niet bij hullie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
Dat zou super zijn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Vind het drie keer niks...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zou super zijn!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Nop, collega was wel gegaan, maar alleen voor de showcase bij een frans radiostation...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Was jij nu woensdag ook in Brussel of niet?
Ja, echt fantastisch idd ! 's avond een lekkere pizza in de oven en het dan in de zon opetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
Goed plan; altijd lekker op je balkonnetje zo'n witbiertje
Hehe. Google werkt ook niet in The Ekdome dus, of hij was te lui om 't op te zoeken....quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weet ik het, Ekdom kwam met dat verhaal
Jup en nog niet eens super vaak gedraaidquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja dat zou fantastisch zijnHeerlijk zomerplaatje
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoop daar ook opDat kan 3FM mij wel kado doen in mijn laatste stageweek
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga er vantussen! Was een mooie dag vandaag van half 11 tot nuNu terras op en een pilsje
Dan luister ik alleen nog maar KinkFM of KX radio... Blèh.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef themauster het volgende:
ik voel aan mijn wateren dat Dio de nieuwe megahit wordt en als dat zo is dan luister ik alleen nog maar naar de Arbeidsvitaminen,EW,MYA en The sense of dance
Liedje is wel aardig, maar het is de laatste tijd wel erg veel Pinkquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef Numbie het volgende:
[..]
Mja, beetje teveel gehoord de laatste tijd...
Als dat het geval is dan doe ik graag met je meequote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef themauster het volgende:
ik voel aan mijn wateren dat Dio de nieuwe megahit wordt en als dat zo is dan luister ik alleen nog maar naar de Arbeidsvitaminen,EW,MYA en The sense of dance
idd Alain Clark is wel echt heel triest. Dan hoor ik liever Dio. Waarom wordt eigenlijk alles van die alain megahit. Toch niet omdat het wordt gezien als goede muziek hoop ik...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
Niet naar 3fm luisteren omdat er een paar keer een bepaald liedje voorbij komt.
Maar wel luisteren als Again Clark de MH is?
Roel, leg jij het even uitquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef Dandelion het volgende:
idd Alain Clark is wel echt heel triest. Dan hoor ik liever Dio. Waarom wordt eigenlijk alles van die alain megahit. Toch niet omdat het wordt gezien als goede muziek hoop ik...
Vorige week heb ik gezegd dat ik 3FM nog 1 kans geef met de megahitquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
Vind Alain stiekem wel okquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:00 schreef tha_dark het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Dandelion het volgende:
op naar het terras!
Dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef Numbie het volgende:
Bier nog niet in huis, dus denk dat ik dat eerst maar eens ga halen...
Al hoewel, heb nog wel paar flesjes goede wijn liggen
Tof !quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
haha ik werd net genoemd op Radio Noord dat ik met een laptop in de tuin lag te luisteren hehe en dat alleen maar omdat ik naar op twitter zei dak in de tuin lag naar radio noord te luisteren hehe
Nostalgiequote:
Vroeger...quote:
quote:
Jup! vooral het eind vind ik wel sterk. " Yeah....... YEAH !!!!!!!! "quote:
ben nu al toe aan mijn 3e biertje en ben de dag begonnen met champagne dus ik zal de dag wel toeter eindigenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag allen hier!
Heerlijk, net even in het zonnetje een biertje gepakt![]()
Nu een (hopelijk) heerlijke taart maken
Whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef borisz het volgende:
Om 13.00 aan het bier, wat is het leven soms dramatisch.
Nu al toeter!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef themauster het volgende:
[..]
ben nu al toe aan mijn 3e biertje en ben de dag begonnen met champagne dus ik zal de dag wel toeter eindigen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
Nee de studiogasten zijn nog slimmerquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf verwacht hier grappen waarin C&S met de studiogasten vergeleken worden...
Ja, ik ken jullie langer dan vandaag.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Bizar, in Vlissingen schijnt het op het moment ver onder de 10 graden te liggen, dikke mist enzo, terwijl het hier in Goes (20km verder) nog een graad of 18 is...
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
Bij de megahit denk ik alvast aan het ergste.
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik lach me rot als het Fuck You is van Lily Allen
Dat is geen erge keuzequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast Dioquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik ga denk ik lachen om jullie reacties.
Tja, daar zijn ze wel vaker goed in tochquote:
alles is beter dan allian clarkquote:
Wel goed, maar toch ook wel laat eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan zouden ze sinds tijden weer een goeie megahit hebben!!![]()
(Al heb ik hem al bijna weer te vaak gehoord.. )
Jawel, ze zijn nu bezig met de bekendmaking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet
Sirolf: toch niet dio he?
WHAAAAAAT ?! Treurig treurigquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, het is Dio geworden...
themauster, Numbie en -Hans-, tot over een week!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn nu bezig met de bekendmaking.
quote:
Hehehe!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
ooh ik ben er met EW weer hoor alleen niet tijdens rabradio C&S,Giel ,Timur enzquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, het is Dio geworden...
Hehequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je radio staat nog steeds op 3FM, HansZonnesteekje
geweldigquote:
lolquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat je dan het topic helemaal in je eentje kan vullen...?
Juistquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hans is 'n boefje, je moet 'm niet altijd geloven....
Vorige keer alain clark.. en ze draaien ook graag van velzen., kan dat geluid niet meer aan horenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hans is 'n boefje, je moet 'm niet altijd geloven....
Ik heb de hoop al opgegeven, en ik denk ook dat er zeer weinig tot niets zal gaan veranderen als Florent weg is....quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef Treezz het volgende:
vind het niet grappig meer
ik hoop dat die nieuwe baas de kuiken weer een nieuw leven gaat geven, en ook fatsoenlijke liedjes
Ik zit net even te kijken, waarom niet Royksoppquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Juist
Ik zoek de zon weer op..al 2 weken een klote MH
moet je vanavond es vragen.. kan ie best wel op antwoordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga bijna twijfelen aan de muzieksmaak van meneer Ekdom als ook hij dit geweldig vindt en hiervoor vrijwillig heeft gekozen.
Blame de lente!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga bijna twijfelen aan de muzieksmaak van meneer Ekdom als ook hij dit geweldig vindt en hiervoor vrijwillig heeft gekozen.
Ik hoop dat je een grapje maakt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:43 schreef TheZapster het volgende:
Eindelijk weer eens een goede Megahit!!!!
Dio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ie z'n krokus voelde opkomen toen ie moest stemmen en toen per ongeluk voor het verkeerde koos. Ofzo.quote:
Nee, Ekdom vindt dit leuk. Hij draaide 'm op KX ook vrijwilligquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
moet je vanavond es vragen.. kan ie best wel op antwoorden![]()
ik denk ; meeste stemmen gelden
KinkFM en Kxradioquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
arbeidsvitaminen , giel en rabradio en michiel veenstra .. die zijn nog aan te horen![]()
welke radiozenders draait alternatieve sing/songwriters muziek??
of een zonnesteekquote:
Ja, goede vraag maar zullen de heren jocks wel te slecht vinden of niet commercieel genoeg. Met dit soort MH's ben ik helemaal blij dat Florent over 2 maanden weg is. Tijd voor een frisse wind bij 3FM en begin maar eens bij de mensen die de muziek samenstellen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit net even te kijken, waarom niet Royksopp![]()
De enige die ik nog zou luisteren is Stendersquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
arbeidsvitaminen , giel en rabradio en michiel veenstra .. die zijn nog aan te horen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Whehehe, ben ik echt de enige die dit een leuke MH vindt?
Alternatieve singer/songwriter muziek?! Muhehehe ,bestaat dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:44 schreef Treezz het volgende:
Megahit wordt gekozen door de DJ's, niet door de zendercoördinator of de muziekredactie. Ik ben er nooit bij geweest, maar in die vergadering gaat het er altijd hard aan toe, omdat praktisch iedereen een eigen voorkeur heeft voor de MH. Hoe ze uiteindelijk deze week hier op uitgekomen zijn kan ik echter niet bedenken...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag maar zullen de heren jocks wel te slecht vinden of niet commercieel genoeg. Met dit soort MH's ben ik helemaal blij dat Florent over 2 maanden weg is. Tijd voor een frisse wind bij 3FM en begin maar eens bij de mensen die de muziek samenstellen.
Echt, geloof me maar dat ik flink baal dat weer zo'n (goedkope) plaat Megahit is geworden. Kooks, ook een leuke kandidaat. Maar ja, het moet weer eens iets van Nederlandse bodem zijn en dan maakt het schijnbaar niet uit of het goed of slecht is. Het woord subsidie komt bij mij boven, maar dat zal uiteraard wel niet het geval zijn. Kudzooi
Als er nou echt 1 is die Dio leuk vindt is het Stenders welquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige die ik nog zou luisteren is StendersVerder is het toch een hele dag dezelfde meuk
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
In het gebouw? En ik dan? Ik kan de keuze ook niet begrijpen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Ekdom vindt dit leuk. Hij draaide 'm op KX ook vrijwillig![]()
Het is gewoon een virus binnen het gebouw daar![]()
Ik ga geen EW luisteren ook straks, ben er klaar mee
Ja. Zoals jij zijn ze blijkbaar zeldzaam.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Niets mis met zeldzaamquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja. Zoals jij zijn ze blijkbaar zeldzaam.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doen
Je bent gewoon jaloers dat jij niet van Zeeuws-Vlaamse afkomst bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn vast die Zeeuws-Vlaamse invloeden, kun je ook niks aan doen
Het zijn de bacteriën op de microfoonquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het gebouw? En ik dan? Ik kan de keuze ook niet begrijpen...
Shit, je hebt me doorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet van Zeeuws-Vlaamse afkomst bent
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Tijdmachine is ook erg leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje viel bij Tijdmachine pas vrij laat, maar bij deze ging dat een stuk sneller. Misschien ook wel vanwege die toffe clip.
Die mongolen net bij C&S waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef TheZapster het volgende:
Misschien dat de dj's kiezen, maar ik sluit niet uit dat ze zich door externe factoren (lees: zendercoördinator of de muziekredactie) laten beïnvloeden. Schijnbaar gaat het er niet hard genoeg aan toe want bijna wekelijks presteren ze het om een bagger MH te kiezen. Zolang Giel Beelen, C & S (en nog een paar jocks) bij 3FM zitten zullen we vaker dit soort crap als MH krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Sirolf het volgende:
Megahit wordt gekozen door de DJ's, niet door de zendercoördinator of de muziekredactie. Ik ben er nooit bij geweest, maar in die vergadering gaat het er altijd hard aan toe, omdat praktisch iedereen een eigen voorkeur heeft voor de MH. Hoe ze uiteindelijk deze week hier op uitgekomen zijn kan ik echter niet bedenken...
Misschien komt 't wel door de afwezigheid van Rob. Die zond afgelopen woensdag uit vanaf een woonwagenkamp en was dus niet bij de vergadering.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Jimbo het volgende:
DIE LUCHT !
oh en ik vind de mh wel tof
en hooooi
Muhehehe, hoor jij echt liever Alain Clark dan Dio?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef -Hans- het volgende:
Jimbo !.
Gelukkig vanavond een programma waar de nieuwe Megahit (wel de oude) niet is te horen.. na 22:00.
Toffe plaat hoor, maar om 'm nou weer tussen de " nieuwe " singles te zetten..quote:'Beggin' werd onder andere in Frankrijk, Portugal, Noorwegen en Rusland al een dikke hit. Ze wonnen een World Music Award en verkochten miljoenen singles en compilaties. In Nederland wil het echter niet lukken en daarom brengen ze deze single al voor de derde keer in ons land uit.
dio . ayea ofzoiets is geen muziek met een fatsoenlijk tekstquote:
Vertel jij eens wat dan wel goede muziek isquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
dio . ayea ofzoiets is geen muziek met een fatsoenlijk tekst
dio is voor puberende kinderen die nog geen muzieksmaak hebben
Je zou denken dat ze er wel van leren als die single twee keer geen hit wordt. MAAAAAAAAR nee hoor, de geldwolven van de platenmaatschappij zijn zo lui dat ze hetzelfde plaatje de luisteraar NOG een keer door de strot duwenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef -Hans- het volgende:
Onee he. het kan nog gekker want bij nieuwe singles staat een re re release
[..]
Toffe plaat hoor, maar om 'm nou weer tussen de " nieuwe " singles te zetten..
en vorige keer had ik zogenaamd nog wel geen smaakquote:
mogguhquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef -Hans- het volgende:
Jimbo !.
Gelukkig vanavond een programma waar de nieuwe Megahit (wel de oude) niet is te horen.. na 22:00.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
Muhehehe, hoor jij echt liever Alain Clark dan Dio?!
Maria mena , donavon frankenreiter , foo fighters , jason mraz , kooks..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat dan wel goede muziek is
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Treezz het volgende:
[..]
Maria mena , donavon frankenreiter , foo fighters , jason mraz , kooks..
zoiets?
beter dan dio of alain clarkquote:
Echt, te treurig gewoon dat ze zo'n plaat voor een 3e keer uitbrengen. Dat is net zo triest als een tijd terug met Young Volks. Kapot gedraaid is die plaat. Ook die plaat is 3x opnieuw uitgebracht. Schijnbaar geen nieuw werk op de plank? Ik geloof er geen bal van. Ik hoop dat ze bij 3FM de plaat niet al te vaak gaan draaien..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze er wel van leren als die single twee keer geen hit wordt. MAAAAAAAAR nee hoor, de geldwolven van de platenmaatschappij zijn zo lui dat ze hetzelfde plaatje de luisteraar NOG een keer door de strot duwen![]()
.
Avond Jimbo !quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en vorige keer had ik zogenaamd nog wel geen smaak
[..]
mogguh
Alain clark was ook een leuke MH ja , ik ben aleen heeeeeel blij dat we eindelijk van Pokerface van 2weken geleden af zijn, wat een kut plaat blijf ik dat vinden
Ayo !
maar wat zij zegt hoort 3FM wel te draaien en niet Dio en die andere rappers dat hoor bij 538quote:
Je voelt je zeker weer jeugdig als je die clip ziet....?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:01 schreef Sersjee het volgende:
Het kwartje viel bij Tijdmachine pas vrij laat, maar bij deze ging dat een stuk sneller. Misschien ook wel vanwege die toffe clip.
AAR was ook tofquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Jimbo !![]()
Liever duizend keer pokerface dan de crap van de afgelopen weken
Jij wilt saaie singer/songwriter crap horen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef themauster het volgende:
[..]
maar wat zei zegt hoort 3FM wel te draaien en niet Dio en die andere rappers dat hoor bij 538
Nee hoor singer/songwriter niet maar wat 3voor12 en MYA s,avonds draaien dat moet meer overdagquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij wilt saaie singer/songwriter crap horen?![]()
![]()
Jij wilt poezelige zeikliedjes als Maria Mena horen?![]()
![]()
Daar is Skyradio voor![]()
Ik ben met je eens dat die rappers eigenlijk op 538 thuis horen maar Dio vind ik gewoon wel leuk, goede muziek en op de tekst let ik niet te erg
quote:
jaja ik zag het net ook ik typte te vlugquote:
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:26 schreef TheZapster het volgende:
Ik ben met je eens dat die rappers eigenlijk op 538 thuis horen maar Dio vind ik gewoon wel leuk, goede muziek en op de tekst let ik niet te erg
Is de muziek van The Madd? Die zijn wel tof ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!
Tijdmachine vond ik ook goed en daar had The Madd niets mee te makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hahaha! 't Komt er dus op neer dat je de muziek van The Madd leuk vindt.... Zeg dat dan gewoon!
Ja, ik hoop dan ook dat er 'n instrumentale versie van deze single uitkomt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is de muziek van The Madd? Die zijn wel tof ja.
Goh, je meent 'tquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijdmachine vond ik ook goed en daar had The Madd niets mee te maken
Nog even geduld...quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb trouwens al een nieuw topic klaarstaan![]()
Kleine Nirvana kopiequote:
TV tunes zijn leukquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
The Fear!
TZ, jij mag em van mij (als ik 'em heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |