Mooie tijd om de zon op te zoeken.quote:
Nu bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op die ene leuke plaat. Want die draait zo soms wel eens.
Een voordeel, slechter dan de laatste tijd kan het toch niet worden volgens mij...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ben benieuwt of ze wel een keer een zinnige megahit hebben gekozen voor komende week.
Eerste hit op Googlequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat typ je vast niet uit je hoofd in met al die accenten.
quote:Google aast op Twitter
Digital & Games - door Redactie op 03-04-2009 @ 10:54
Google is in de laatste onderhandelingsfase om microblogsite Twitter over te kopen. Website Techcrunch meldt dat op basis van anonieme bronnen dichtbij de onderhandelaars. Over de prijs is nog niets bekend, maar Techcrunch gaat er van uit dat die 'ver, ver boven' de 250 miljoen dollar ligt.
Een overnamedeal met Facebook, dat 500 miljoen dollar had geboden, ging in november niet door. Dat bod is niet helemaal te vergelijken met de Google-onderhandeling, omdat de transactie deels in - overgewaardeerde - Facebook-aandelen zou plaatsvinden, terwijl Google van plan zou zijn in keiharde munt uit te keren.
Twitter heeft wereldwijd miljoenen gebruikers die de wereld in berichten van maximaal 140 tekens laten weten wat hen bezighoudt.
Zou niet verkeerd zijn, alleen al vanwege de capaciteit die Google heeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:31 schreef TIM-846 het volgende:
Twitteraars opgelet! Waarschijnlijk wisten jullie het al maar toch:
[..]
Chantal Kreviazuk - Leaving on a Jetplane.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
Kan iemand even posten wie/wat dit is? Kan niet op 3fm.nl hier
Ben ik ook ergens goed inquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
Nee hoor, Ed is ergerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Poeh poeh Roel, je bent met recht de meest negatieve persoon (user) die ik ken zeg.
quote:
Hehehe, ik voel me vereerd dat ik het niet benquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciterenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:44 schreef -Hans- het volgende:
uit de wind en in de zon, heerlijk ! zelfs net even in slaap gevallen op het bankje
JIj valt in het niets bij Roel. Roel is azijnzeiker nr 1 van dit topic , heeft op alles wel commentaar. Snap niet dat hij nog de radio aan heeft staan op 3fmquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe, ik voel me vereerd dat ik het niet ben
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
Ik heb alleen nog maar positief gepost in dit topicquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, Ed is erger
En Roel heeft meestal gewoon gelijk
We moeten die topics toch volkrijgen hè.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tussen gelijk hebben en het continu moeten melden van je gelijk , zit nog een fase tussen.
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We moeten die topics toch volkrijgen hè.
Waar is Hans trouwens?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, en Veenstra gisteren nog trots op 3FM zijn omdat we 1380 topics volgepost hebben, als je al het negatieve commentaar op 3FM weghaalt houd je misschien 500 topics over, waarvan ongeveer de helft volgepost is door Hans
In slaap gevallen op het bankje in de zon?quote:
Of de tuin stofzuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ik neem aan dat ie met dit weer niet 's middags in bad gaat liggen.
Damn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:51 schreef TIM-846 het volgende:
Trouwens, net even buiten geweest
Weet niet hoe warm het bij jullie is maar hier geeft de temperatuur 25 graden celcius aan![]()
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij is jouw werkgever doorsturen, kom daar direct solliciteren
Wacht even. Leuk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:26 schreef -Hans- het volgende:
OJa, het bad en stofzuigen komt een ander keer wel
nu echt ff weg.
Ja dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik hoop daar ook opquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef -Hans- het volgende:
Shit! dit had ik trouwens als Megahit voorspeld.. Naja, het kan nog !
The Virgins
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef TIM-846 het volgende:
De nieuwe megaaaaahhhiittt!!! Rich Girls!![]()
![]()
![]()
Maar minstens net zo funkyquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
De originele versie is stukkie langzamer![]()
Google werkt niet bij hullie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheZapster het volgende:
Hoorde op kx dat dit een voor de platenmaatschappij onbekende remix is, ze hebben geen flauw idee wie dit gemixt heeft
Dat zou super zijn!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Vind het drie keer niks...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zou super zijn!
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ergens zo het vermoeden dat dat nieuwe nummer van Dio en Sef(?) Het wel eens kan zijn![]()
Die van dat leuke nummer 'Tijdmachine' en dan met dat nieuwe klote nummer komen, waar iedereen daar in de studio zo heel blij mee is![]()
Nop, collega was wel gegaan, maar alleen voor de showcase bij een frans radiostation...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Was jij nu woensdag ook in Brussel of niet?
Ja, echt fantastisch idd ! 's avond een lekkere pizza in de oven en het dan in de zon opetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:27 schreef Numbie het volgende:
[..]
Goed plan; altijd lekker op je balkonnetje zo'n witbiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |